Gjest Diva Skrevet 27. november 2002 #1 Del Skrevet 27. november 2002 Er det noen som vet hvor man finner disse ? Jeg og sambo så en "vurdering" av forskjellige julekalendere i avisa forleden og fikk lyst på denne. Det er altså Smarties i den, blant annet. Noen som vet mer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 27. november 2002 #2 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg har i hvertfall sett de på Meny og Ultra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 27. november 2002 #3 Del Skrevet 27. november 2002 Tusen takk Nå er`e løp og kjøp ! Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 27. november 2002 #4 Del Skrevet 27. november 2002 Det hadde jeg gjort, for jeg tror det er snart er utsolgt! Jeg har faktisk et eksemplar, som jeg har gjemt øverst i kjøkkenskapet så jeg ikke skal bli fristet før 1.desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 27. november 2002 #5 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg har også sett de på Narvesen og 7eleven. Og den er god, jeg har begynt alt.. *daske på lanken* Newt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå