Gå til innhold

Hjeelp- jeg tror jeg angrer på kjolen min?!

Sommerbrud

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

JA jeg vet alt om å angre på kjole...eneste problemet mitt er at jeg angrer når jeg ser den...så det er liksom stikk motsatt av dere andre....hjelper ikke å ta den på meg liksom....skal si jeg har hatt mange søvnløse netter pga dette.....kan liksom ikke lære av mine feil heller, for jeg skal jo bare gifte meg èn gang.....men DIN kjole er jo HELT nydelig da!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg. Dette er jo så typisk oss jenter! Lurer alltid på om vi kan finne noe bedre. Kjolen din var aldeles nydelig og du vil stråle på den store dagen din.

Jeg har også vært i tvil om jeg valgt den rette kjolen, men da tenker jeg på den følelsen jeg fikk da jeg prøvde den i butikken og stoler på den! Den var så "meg" og både min mor, søster og forlover likte den!

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Jeg må innrømme at nå føler jeg meg faktisk litt bedre med tanke på kjolen. Krysser fingre for at følelsen er der når jeg får den på igjen.Og uansett er det jo bra at jeg har kalde føtter mht kjolen, og ikke mannen...hehe. En stor klem til alle sammen fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig kjole!!!! Du kommer ikke til å angre bare du får prøvd den en gang til!

Lykek til !!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg syntes også kjolen din var flott. Tror ikke du er alene om å angre til tider - halloen er det noe rart da - det er jo så mye flott å se på icon_smile.gif tror du har gjort et godt valg jeg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din er nydelig! Du kommer helt sikkert til å være fornøyd når du bare får prøvd den på igjen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betalte og depositum på kjole, men klarte ikke helt og roe meg men den beslutningen.... så fant jeg drømmekjolen, en i oslo solgte den brukt. Så jeg for nedover å prøvde og den var perfekt! Kjøpte på stedet, og jeg er så lykkelig!! Jeg hadde bare bet 500 i depositum da, så jeg tapte ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...