Sommerbrud Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Nå må dere hjelpe meg litt jenter. Jeg har plutselig fått kalde føtter mht kjolen min!!Jeg synes jo den er fin, men jeg går hele tiden og lurer "er det den rette, den fineste, kunne jeg funnet en som passet bedre"? Til å bli gaaal av...for jeg har allerede betalt depositum på halve prisen. Kjolen, en Pronovias,ankommer Norge om en måneds tid. Det hører med til historien at jeg har en liten baby, og det var ikke så lett å få prøvd kjole...bor i Oslo, og var ikke helt forberedt på at det skulle være så fullt på alle salongene. Og både moren og forloveren min jobber på dagtid, så jeg hadde liten tid til å prøve. Uff, nå blir jeg bare så deppa....Noen flere som har det sånn? Hva synes dere jeg bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 Kjenner meg igjen her. Jeg har også vært i tvil om jeg har valgt den rette kjolen for meg. Men så fort jeg prøvde kjolen min igjen, så kjente jeg igjen den følelsen av at "Yes! dette er absolutt den rette kjolen for meg!" Jeg tror nok den følelsen er viktig å stole på For min egen del merket jeg det best på at når jeg fikk på min kjole så fikk jeg med ett riktig holdning. rett i ryggen og skuldre. Sånn stolt holdning Og det fikk jeg ikke med de andre kjolene jeg prøvde Lykke til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 Tror nok alle går gjennom den fasen der. Kjenner meg igjen hvertfall.... Men man må bare stole på at det man har valgt er det riktige, vi har tross alt valgt kjolen selv. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 17. mars 2002 #4 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har også tenkt mange ganger sånn som deg. Av og til angrer jeg. Nå skal det sies at jeg har en størrelse som gjør at jeg ikke kan gå inn i hvilken som helst kjole. Dette betyr at mange kjoler som jeg synes er fine ikke er det på meg. Jeg fikk god hjelp i brudesalongen, og de hadde helt rett når de anbefalte hva som var fint på meg. Jeg endte, som mange, opp med den første jeg prøvde, som damen i butikken anbefalte meg. Var i tvil, og tippet litt frem og tilbake, men da jeg fikk se bildene bestemte jeg meg på flekken! Også jeg får den gode følelsen når jeg får kjolen på, og siden den henger i butikken kan jeg ikke prøve den hver gang jeg er i tvil. Tror du også får følelsen tilbake når du får kjolen på igjen, hvis ikke må du spørre i butikken om de har en løsning som ikke koster deg for mye penger. Lykke til! Du blir sikkert nydelig uansett!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 17. mars 2002 #5 Del Skrevet 17. mars 2002 har du en link til den ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #6 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg var akkurat i samme situasjon,med en 4 åring hoppende rundt er det ikke greit.Jeg kjøpte en kjole brukt. Men som deg lurte jeg lenge, og det hele endte med at barnefaren passet barna og jeg dro alene til brudebutikken, hadde bestil time og alt. Da hadde jeg allerede egentlig bestemt for for en annen. Damen i butikken var veldig snill. Jeg fikk prøve den jeg hadde kjøpt og samtidig titte på den jeg hadde sett meg ut.Det endte med at jeg byttet til en helt ny kjolen nesten til samme pris. Men nå har jeg sluttet å titte på kjoler. Så ta deg en dag helt alene og bestill time det har du igjen for senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 17. mars 2002 #7 Del Skrevet 17. mars 2002 jeg vet hvordan du har det! jeg har slik selv, går å angrer meg som bare det, men når jeg prøver kjolen så er jeg kjempe lykkelig igjen! jeg tror at vi må bare ikke se mer på kjoler klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbrud Skrevet 17. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 17. mars 2002 Åå, takk for svar alle sammen, det varmet. Så at det var en av dere som etterlyste link til kjolen. Jeg fant nettopp direktelink, som det står lenger ned på siden. Skriver det her også jeg http://www.weddingdresses.uk.com/images/provermont.JPG [ Dette Innlegg er endret av: Sommerbrud den 2002-03-17 19:56 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Sommerbrud den 2002-03-17 19:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 17. mars 2002 #9 Del Skrevet 17. mars 2002 Er det denne: http://www.pronovias.com/borde_pral.html ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 17. mars 2002 #10 Del Skrevet 17. mars 2002 Nei, det ble feil, gitt... får ikke det til... Men er det den som er avdelt i livet med litt spiss nedover liksom? Med noe broderi på kjolen? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbrud Skrevet 17. mars 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei igjen:-)Ja, kjolen har stropper (ikke så veldig tynne) og toppen går ned i en slags spiss foran. Det er litt blomsterbroderier på toppen og på kjolen. Ikke mye. Skulle ønske jeg kunne finne et bedre bilde av den!Men hva syns du/dere om den??Anki og andre? 1212[ Dette Innlegg er endret av: Sommerbrud den 2002-03-17 19:30 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 17. mars 2002 #12 Del Skrevet 17. mars 2002 Synes den var kjempefin. Dumt at man ikke får sett hele kjolen da..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte Skrevet 17. mars 2002 #13 Del Skrevet 17. mars 2002 Kjolen var nydelig. Hvor har du fått den fra? og hva måtte du betale? 1212[ Dette Innlegg er endret av: trulte den 2002-03-17 19:34 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbrud Skrevet 17. mars 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg fant en direkte link faktisk! http://www.weddingdresses.uk.com/images/provermont.JPG Dere er forresten veldig søte! Det roer bryllupsnervene å få svar må jeg si. Til Trulte: Jeg fant den på Kristins Brudesalong i Lillestrøm. Med avtagbart slep koster den 11.000,- Nå holder de på å sy den i Spania, så jeg har ikke hatt den på meg siden jeg bestemte meg. Håper inderlig jeg får riktig-følelsen når jeg tar den på igjen!! _________________ Sommerbrud, som gifter seg 1.juni 2002 [ Dette Innlegg er endret av: Sommerbrud den 2002-03-17 19:54 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Sommerbrud den 2002-03-17 19:54 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 17. mars 2002 #15 Del Skrevet 17. mars 2002 hei sommerbrud jeg synes kjolen din var bare såååå lekker og såååå nydelig! jeg tror ikke at du kommer til å angre når du får den på deg igjen den var kjempe nydelig klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte Skrevet 17. mars 2002 #16 Del Skrevet 17. mars 2002 Kjolen var bare lekker. Eg og vil!! Lykke til med den store dagen. Du blir ett vakkert syn. Klem fra trulte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulle Skrevet 17. mars 2002 #17 Del Skrevet 17. mars 2002 kjolen var nydelig. Lykke til........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 17. mars 2002 #18 Del Skrevet 17. mars 2002 Nydelig sommerbrud!! Håper du ikke angrer på den dagen du skal "i ilden" det hadde ikke jeg gjort, om jeg hadde hatt en såå flott kjole ! Den ser veldig dyr ut !12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 17. mars 2002 #19 Del Skrevet 17. mars 2002 Den var jo bare nyyydelig Jeg stod mellom en som ligner veldig på din og den jeg valgte da jeg skulle kjøpe brudekjole Du kommer til å bli så vakker! Helt sant!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 18. mars 2002 #20 Del Skrevet 18. mars 2002 NYYYYDELIG kjole!Ikke prøv flere du!Det tror jeg ikke du trenger. Klemmer fra Pusseluskan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå