Gå til innhold

hvordan innrede ekstrarom ved visning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å selge vår leilighet som er på ca 55 kvadratmeter. VI har i dag to soverom, men det minste er bare bruk som oppbevaringsrom med skap og hyller. Tenkte at vi skulle gjøre noe med rommet før visningen, slik at det fremstår som noe annet enn bare et oppbevaringsrom. Da er mitt spørsmål: hvordan innreder jeg det? Som et ekstra soverom eller kontor? Hva er mest salgbart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både og, hvis mulig! Ville satt inn en pult og en sovesofa hvis jeg hadde disse møblene og det er plass på rommet.

Skrevet (endret)

Ingev tvil! Innred det som et gjesterom. Det er viktig å vise at det faktisk er 2 soverom i leiligheten. Kanskje det også er plass til å sette av til et lite kontorhjørne et annet sted i leiligheten eller i samme rom (diskret selvfølgelig)? Trenger jo ikke være mer enn et lite bord akkurat med plass til en laptop på.

Endret av Mrs. B
Gjest Embla s
Skrevet

Enig med over! Vis at det er plass til gjesterom/barnerom/kontor!

Skrevet

Først og fremt ville jeg innredet som soverom og så evt lagt inn en kontordel, men ikke hvis det ser for trangt ut!

Skrevet

Jeg ville innredet det som gjesterom, det er lettere å se for seg at man kan ha en kontorpult på et gjesterom enn at man får plass til sovesofa på et kontor.

Skrevet

Jeg ville satt inn en seng eller en sovesofa, bare for å vise at det KAN brukes som gjesterom/soverom. Om det er plass (uten å overmøblere) ville jeg også satt inn et skap og et lite skrivebord/arbeidsbord. Trenger ikke å være mer enn en sånn liten PC-pult.

Skrevet
Vi har planer om å selge vår leilighet som er på ca 55 kvadratmeter. VI har i dag to soverom, men det minste er bare bruk som oppbevaringsrom

Stusser litt over at dere har en treroms på 55kvm? har dere kjøkkenet i stua da? Min lelilighet er på samme str, men jeg har bare ett soverom. jeg ville uansett vært forsiktig med å sette inn så mye møbler på rommet. Ta evt ut hyllene og sett inn en seng. Kontordel ville jeg ikke satt inn. Det tar fyller bare opp plass, og folk skjønner at de kan sette det inn hvis de selv vil. Men siden leiligheten er såpass liten, må du gjøre alt du kan for at den skal se større ut.

Da jeg var på visning på min leilighet hadde de kasta ut mange av møblene. har snakket med min nåværende nabo, og hun kunne fortelle at de hadde fått ha møblene inne hos henne på vinsningshelga. Leiligheten så jo også større ut siden det ikke var så mye møbler der.

Gjest Minimi
Skrevet

Jeg har en leilighet på 65 kvadratmeter (med boden) og har to soverom, det minste soverommet er på ca 5 kvadrat. og der har jeg akkurat plass til sovesofa og pc pult.

Jeg ville værtfall putta inn en seng av noe slag, slik at det vises at det kan brukes som et soverom. Ville værtfall fått ut alle skap og hyller.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

TIl deg som stusser på at det er en treroms 3-roms på 55 kvadrat. Kjøkkenet er ikke i stua. Egentlig er det ikke en leilighet, men vertikaldelt "hus" på to etasjer. På første plan er kjøkken og stue(adskilt), i 2. etasje har vi to soverom og bad. Dette ekstrarommet er knøttlite, ca 5 kvadrat.

Takker for alle tips, ser ut for at vi går for seng og tar ut hyllene. Tviler på at vi får plass til en pult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...