Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #21 Skrevet 17. april 2006 Jeg har matet giraffer - er du stolt av å ha meg i tråden din Fruktfat?
Gjest Fruktkake Skrevet 17. april 2006 #22 Skrevet 17. april 2006 Jeg har matet giraffer - er du stolt av å ha meg i tråden din Fruktfat? ← Kjempestolt. Og kjempemisunnelig!
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #23 Skrevet 17. april 2006 Kjempe-stilig forslag!! Klart de kan ha ei sånn kake!!!!
Kara W Skrevet 18. april 2006 #24 Skrevet 18. april 2006 Jeg har matet giraffer - er du stolt av å ha meg i tråden din Fruktfat? ← Å, så heldig du er. Jeg var i dyrehage på 4 års dagen min, og fikk en pose usaltet popkorn som jeg kunne mate dyrene med. Noe av det første vi kom til var zebraer og giraffer. Zebraene kom bort for å bli matet, men giraffen sto og spiste på et høyt tre istedenfor. Jeg hadde så lyst til å mate den og skjønte ikke hvorfor den ikke kom bort. Mamma forklarte at den nok ikke likte popkorn og heller ville spise blader. Dette husker jeg var blodig urettferdig og drømmer fortsatt om å få lov til å mate en giraff en dag. Og ellers synes jeg kaken høres helt fantastisk ut! Jeg tror at å ha dem vedsiden av hverandre med en bro over er best. Å ha den ene over den andre blir liksom litt symbolsk, i tilegg til at den nederste blir skjult.
Floja Felíz Skrevet 18. april 2006 #25 Skrevet 18. april 2006 Stilig kake-idé! Jeg er ikke noen giraff-entusiast, men har noen afrikanske giraff-figurer på stua rett og slett fordi de er veldig dekorative og flotte å se på, så jeg skjønner deg godt.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #26 Skrevet 18. april 2006 Høres ut som en kjempeflott kake, veldig symbosk. Tror også at det blir finest med kakene ved siden av hverandre, og i forskjellige smaker. Jeg antar at du skal bestille kake hos konditor. De vet nøyaktig hvor mye kake de skal beregne per pers. Jeg har bestillt mye kake hos konditor til begravelser, og da bare bestiller jeg f.eks. en 40 biters kake, en 60 biters kake osv dersom det skal være til hhv 40 eller 60 personer. Dersom dere blir 80 pers, blir jo det en 40 biters giraffkake og en 40 biters fotballkake. Min erfaring er at dersom du bestiller like mange biter som det er personer, så blir det passelig med kake til overs. Dere skal jo ha andre kaker også, men de aller aller fleste vil nok ha en smakebit av bryllupskaka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå