Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg og lurer :

Hva pokker skal jeg ha på meg ?

Pentøyet jeg har er enten for smått eller for gammelt.

Kjole eller skjørt eller en pen dressbukse + stilig tilbehør høres jo bra ut. Men finner ingenting....:(

Jeg har også bunad, men tviler litt på om det blir den. Dog, det er jo en mulighet det og. Tenke, tenke.....................

Hva har DERE på dere julaften ?

(nevn gjerne farger også...)

Takknemlig for tips :)

Klem,

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

Jeg går i sort - enten kjole, eller skjørt og jumper, men alltid sort... :P

Skrevet

Jeg bruker å ha på meg en grå bukse og hvit topp til,men i år tenkte jeg å ha på en grønn kjole...men har vel forandret mening tusen ganger før julekvelden kommer :ler:

Skrevet

Langt, svart skjørt og en topp med jakke over (innsvinget dressjakke).

Så får jeg alltid en pysjamas, badekåpe eller "kosedress" og skifter etter pakkeåpningen. :briller:

Det er ikke så veldig høytidlig hos oss på julaften. Ikke noe stivpynting eller jåleri. Bare koser oss vi!

Skrevet

Nei pokker, det var det da..

regner med at jeg invisterer i en ny sort bukse, og en fin, like fullt ordinær, skjorte.

Pleier aldri investere i skikkelig "pen-tøy" til jul, jeg får jo uansett ikke bruk for det igjen før til neste jul. Men nytt skal det i allefall være, så sliter jeg på det ut i året som kommer.

--

Kom nettopp på at jeg har et svart skjørt som duger. da er det bare overdelen som mangler. Kroner spart... :briller:

Skrevet

Deilig, myk, rød genser med stor rullekrave og matchende langt rødt skjørt. Pene sko med lave heler.

Både pent og koselig.

Gleeeeeeder meg til juuuul!!!! :D :D

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle ha min enkle, røde julekjole i år igjen, men så kom jeg over et lekkert, langt, beige skjørt som passer perfekt til en lekker topp jeg har fra før, så det blir nok antrekket i år. Ikke spesielt julete, men pent! Og antrekket kan brukes hele året. Praktisk. :)

Skrevet

Jeg er nok en veldig dress-jente... Så i år blir det en sort dress med innsvinget jakke, en sort topp som går rundt halsen og i utringningen så er det en elegant strassrad.

Liker å sette opp håret i en stilig frisyre og skoene er spisse med litt hæl.

Smykker er greit å tilføre,men ikke for mye! Less is more....

:blunke:

Skrevet

Tusen takk for flotte tips!

Tror jeg skal gå igjennom klesskapet i helgen og plukke ut noe av det som ser bra ut fremdeles og evt. kombinere litt smart med annet tøy.

Men det blir vel noe i sort (som vanlig) :)

Klem,

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe en ny kjole til Julaften, jeg har bunad også med det er både varmt og upraktisk å ha på når man skal være inne og sitte rundt en diger peis.

Har allerede bestilt det jeg skal ha på denne Julen, sort smalt skjørt til rett under kneet med en liten vipp, sorte "dukkesko" med ankelrem og en adventslilla topp i brokade med 3/4 lange ermer og dyp V skjæring. Alt fra Moschino.

Milla

Gjest lilletroll
Skrevet

Rød todelt sak....langt skjørt og korsett topp.....vi pleier alltid å pynte oss på jule aften og nyttårsaften, og jeg synes det er kjempekoselig. Det antrekket jeg skal ha i år er kjøpt nytt i år i forbindelse med julebord, og jeg GLEDER meg til å innvie det i morgen:)

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har enda ikke helt bestemt meg. Enten en grønn kjole som jeg har, som jeg selv synes er meget pen i alle fall, eller så blir det skjørt og topp, vet ikke helt hva enda. Har et svart enkelt skjørt som kan brukes til det meste, det blir garantert med i kofferten i alle fall. Topp, ja den som visste det... Kanskje enklere å gå for kjolen?

Skrevet

Jeg tar som regel på meg den peneste kjole jeg har. I år er det en konjakkfarvet silkekjole. Vi har egentlig en tradisjon for å pynte oss veldig pent. Det er hyggelig å se hele familien i sine fineste klær; det er jo ikke SÅ mange dager i året man ser det... Særlig ikke når vi ikke bor på samme sted!

Amarone

Skrevet

jeg elsker å pynte meg juleaften :D

ikke noe nytt iår, det har jeg jo egentlig aldri heller! men i år blir det en langermet ettersittende kort genser i nydelig lillafarget velour med sikkerhetsnåler rundt midjen og fotsidt skjørt i burgundervinrødfarge i sateng eller no slikt og med snev av 1700-tallsskjørteform. den puffrumpeformen vet dere :wink: må nok ha høye hæler ellers blir skjørtet skittent!

Skrevet

Jeg har som regel på meg en svart fin kjole - alltid svart for meg :lol:

Mannen stiller i dress. Synes det er utrolig koselig å pynte seg på julaften, og vi pynter oss også når vi skal i familiemiddager resten av jula. Det er så fint å se familien i sin fineste stas, for det er jo ikke så ofte ellers....dessverre :D

Gjest snowkid ikke logga på
Skrevet

Hjelpe meg!

Jeg må si jeg er imponert over dere jenter. :o

Jeg har faktisk ikke tenkt så langt enda, dæven - får nok sette i gang hjernevinningene. Vet definitivt at det ikke blir kjøpt noe nytt i alle fall, får bruke det jeg finner i skapet.

Men pentøy blir det helt sikkert, synes også som flere her at det er hyggelig å pynte seg på julaften.

Skrevet

Wee..

Mamma syr kjole til meg i år! Den skal være sort og rød. Type goth.

Den skal være lang til anklene, den skal ha lange ermer som henger ned slik som gothkjoler ofte gjør. Ermene har rødt for.

Nå mangler jeg bare sko :o

JEG HATER SKO SHOPPING! hihi

Skrevet

Jeg har et enkelt langt svart fotsidt skjørt, også har jeg en svart bluse med sånne rysje-lignende greier foran der den lukkes.. Tror det blir dette på meg i år, med mindre jeg plutselig ser noe jeg bare MÅ HA på en eller annen klesbutikk.. Er egentlig ganske blakk så jeg må spare de få pengene jeg har, men ser jeg noe veldig lekkert har jeg jo selvsagt lyst til å ha det.... :lol:

Skrevet

I år blir det rød kjole

om eg ikke endrer det, :oops: god jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...