Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er samboer med en kjempesnill gutt som jeg har vært sammen med i nesten 6 år. Men nå har jeg innledet et forhold til en som også er i et forhold, og som har små barn sammen. Vi er kjempeforelsket. Jeg er klar for å forlate samboeren min, men for å være ærlig vet jeg ikke om "elskeren" min kommer til å forlate sin familie.

At jeg vil gjøre det slutt med samboeren min er noe jeg har tenkt på i ca et halvt år, ettersom jeg ikke føler at jeg er glad i han lenger, og at det er ting ved han som jeg ikke vet om jeg vil kunne "være sammen med" resten av livet. Føler at han er så mye mer glad i meg enn jeg i han.

Og nå som jeg vet at det finnes gutter/ menn som er sånn som "elskeren" min, hvordan skal jeg kunne "ta til takke" med han jeg bor med?

Jeg vet at jeg bør gjøre det slutt, ettersom jeg lyver om følelsene mine for samboeren, og at jeg i det hele tatt lyver hele tiden fordi jeg er utro og treffer elskeren nesten hver dag.

Det er bare så vanskelig å gjøre det slutt! For det første kommer samboeren til å bli knust, men det er også selve oppbruddet og flyttingen jeg tenker på... Økonomisk har jeg det bedre nå enn om jeg blir singel... Og alt vi har opplevd sammen, jeg vet ikke om jeg vil kutte det ut?

Jeg vil mest be om en "pause", men det blir jo bare å helgardere....

Huff, hjelp, noen tanker eller delte erfaringer?? (JA jeg vet at jeg er forferdelig og at utroskap er noe som ikke kan aksepteres...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er herre i ditt eget liv og ansvarlig for din egen lykke. Du må ikke være i et forhold fordi du er redd for å såre den andre ved å reise. Både det å være i et forhold av økonomiske grunner og uærlighet er uetisk. Jeg kan ikke se hvorfor du skal være i det eksisterende forholdet utifra den begrensede informasjonen du kommer med her.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er bare så vanskelig å gjøre det slutt! For det første kommer samboeren til å bli knust, men det er også selve oppbruddet og flyttingen jeg tenker på... Økonomisk har jeg det bedre nå enn om jeg blir singel... Og alt vi har opplevd sammen, jeg vet ikke om jeg vil kutte det ut?

Jeg vil mest be om en "pause", men det blir jo bare å helgardere....

Huff, hjelp, noen tanker eller delte erfaringer?? (JA jeg vet at jeg er forferdelig og at utroskap er noe som ikke kan aksepteres...)

Dette burde du kanskje ha tenkt på før du var utro. ;)

Skrevet

Det beste er jo at du forlater han. Det virker ikke som det er så mye å hente i dette forholdet. Du mener du kan få det bedre uten han, og han vil nok få det mye bedre uten utroskapen din i livet sitt.

Å holde på han fordi det er økonomisk bra for deg, er en helt jævlig tankegang (når man ser på det at du i tillegg er utro!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...