snøfnugg Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Hei. Jeg har skikkelig tørr hud,og har begynt å få pigmentflekk i panna. Noen som vet om en flott krem mot dette. Lysnende krem. Videre lurer jeg på om noen har tips om en kjempekrem mot begynnende rynker...med oljebase. Tudeli!
Millis Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Produktene fra MD formulation skal hjelpe mot alt dette. Besøk en hudpleier og bruk MASSEVIS av solkrem året rundt. Anbefaler solkremen fra Vichy faktor 60 mot pigmentflekker.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Det var en tråd om pigmentflekker her for et par dager siden. Da var det en som anbefalte en blekekrem fra Dermalogica tror jeg.
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 I den tråden som gjesten over meg snakker om anbefalte jeg en blekekrem fra Clinique. Tråden ligger nok lenger nede på siden, evt på side to.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Jeg tror jeg ville holde en knapp på MD her gitt. De har sterkest syre... Det er derimot IKKE lurt å begynne behandlingen nå når vi går mot sommer, men heller vente til høsten.. Man blir nemlig veldig lys-sensitiv, og da kan man absolutt ikke sole seg om man er redd pigmentforandringer!!! Og uansett til deg BRUK HØY FAKTOR HVER DAG SOL ELLER IKKE SOL!!!!
ZIBRA Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Det var meg som ble anbefalt den kremen fra Clinique, og den er nå bestillt og på vei! Men kan man ikke bruke den på natten nå i sommer? Og bare solkrem på dagen når jeg er i solen?
Millis Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Har ingenting å bety om man bruker syrekrem, bare man bruker HØY solfaktor over så kan man trygt bruke den om sommeren. Men husk å smøre deg med faktor!!!! Og med høy solfaktor mener jeg MININUM faktor 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå