Gjest d'Arc Skrevet 17. april 2006 #1 Skrevet 17. april 2006 Jeg trenger noen tips til hva jeg kan gjøre for kjæresten min på 1-års dagen vår. Jeg snakker om alt fra hva jeg kan gjøre utenfor soverommet, og i soverommet. Hva ville dere gutter/menn likt (ikke kun seksuelt)?, og jeg vil også gjerne høre om gode ideer som har slått an hos partneren. ps: Her er det ikke snakk om dyre restaurantbesøk, for det har jeg ikke råd til. Kun et lite, søtt, evt spennende opplegg.
Aldebaran Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Bumper tråden siden jeg lurer på det samme, og håper noen kommer på noe
Gjest Søt Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Hva med å ta en helg på et spa hotel? Det likte kjæresten min, og er ikke så veldig dyrt. Ellers kan dere dra på piknik.. Hvis du bor i nærheten av Oslo, kan du ta den fjord cruise'n og hoppe av på en øy og være helt alene med noe godt attåt? Leste noe om dette i en brosjyre om ting å gjøre i Oslo.. Men fjordcruise er ganske romantisk, deilig for kropp og sjel, og billig Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Hva med å ta en helg på et spa hotel? Det likte kjæresten min, og er ikke så veldig dyrt. Ellers kan dere dra på piknik.. Hvis du bor i nærheten av Oslo, kan du ta den fjord cruise'n og hoppe av på en øy og være helt alene med noe godt attåt? Leste noe om dette i en brosjyre om ting å gjøre i Oslo.. Men fjordcruise er ganske romantisk, deilig for kropp og sjel, og billig Lykke til ← ps: Her er det ikke snakk om dyre restaurantbesøk, for det har jeg ikke råd til. ← Helg på spahotell er nok både godt og romantisk, men dersom et restaurantbesøk faller utenfor den økonomiske rammen, spørs det vel ikke om dette også gjør det.
Gjest d'Arcc Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Spa hørtes jo veldig godt ut, så får se om jeg klarer å skrape sammen noen kroner Andre forslag noen?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #6 Skrevet 30. april 2006 Gode overraskelser trenger ikke nødvendigvis ikke koste så mye penger.. For å vise kjæresten min at jeg setter pris på hun pleier jeg ofte å gjøre små ting som ikke koster mye penger eller nødvendigvis tar så lang tid. For ikke lengesiden tenkte jeg at jeg skulle finne på noe som ikke var helt vanlig for kjæresten min, det var ingen spesiell anledning men hadde bare lyst til å spre litt glede. Jeg var i butikken dagen før og kjøpte noen fine roser, noen små gaver som jeg viste hun ville sette pris på og noen små finne lapper. Jeg brukte lappene til å skrive om ting jeg liker ved hun og hvorfor jeg er så heldig som har hun som kjæreste. Jeg skrev også om at det ventet en overraskelse på et hemmelig sted. Disse lappene plaserte jeg på steder hun går forbi når hun står opp om morgenen. (Tror jeg lagde fem-seks forskjellige lapper) På lappene stod det små hint til hvor gaven var gjemt, og andre koslige ting. Kjæresten min ble kjempe glad og satte pris på at jeg hadde lagt ned så mye tankegang i en liten overraskelse. Nå er jeg riktignok en gutt men hadde blitt veldig glad om kjæresten min gjorde dette for meg også.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Synes det over her var en god idè. Overrask han/henne i hvertfall, ikke spør hva partneren vil gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #9 Skrevet 11. mai 2006 Piknik hadde jeg synes var koslig i allefall.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #10 Skrevet 12. mai 2006 Som foreslått før: - piknik er alltid romantisk - små lapper rundt om (gjerne ende i gave eller deg selv) ellers - lage skikkelig god og fin middag med flott oppdekning, dempet belysning, mye levende lys (Om det passer med stemningen kan man legge til rette for en dessert som inneholder noe varmt og kaldt så kan en ha en hot'n'cold treatment) - lage til skikkelig fin plass til massasje (og kanskje litt duftelys og roseblad) kjøpe en massasjeolje, låne bok om massasje og gi en skikkelig god massasje. Trenger vel ikke å si at dette kan føre til noe mer om en ønsker. - ha en morsom dag: kjøre go-kart, stå på vannski etc
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #11 Skrevet 15. mai 2006 Piknik, go kart, middag. Om du har råd. Jeg hadde likt om jeg hele dagen kunne "kjenne" og oppleve at denne dagen var noe spesielt. Altså at det hele tiden ble gjort noe som minte meg på det. At vi var sammen hele dagen, hadde det gøy, spiste en middag, og når en først skulle slappe av ville det blitt med en massasje, som igjen førte til sex der man kanskje gjorde noe nytt og spennende i senga, enten med et overraskende leketøy, klesplagg e.l. lykke til!
Diana Skrevet 31. mai 2006 #14 Skrevet 31. mai 2006 Det ble en vellykket 1. års dag ← Det er bra. Hva gjorde du? Har snart 1 års dag selv, og det hadde vært litt kjekt å overrasa kjæresten min med noe...
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #15 Skrevet 31. mai 2006 Da jeg og mannen min feiret ett-års bryllupsdag hadde vi ganske dårlig råd, så noen store utskeielser med dyr restaurant og tre-retters med vin var utelukket. Men min kjære overrasket stort. Da jeg kom hjem fra jobb hadde han vært på KID og kjøpt mange billige, hvite laken og "kledd inn" stua med masse dyner, puter og overmadrassen fra senga vår. Hadde tatt alle grønn-plantene våre og plassert fint rundt.....jeg bare sto i døråpningen og måpa......kjente meg nesten ikke igjen gitt Videre hadde han laget masse små-retter ( vi er litt grekofile så det var ganske inspirert fra det greske kjøkkenet) som vi lå på gulvet oppå alle putene og madrassene og spiste og hadde selvfølgelig ett par gode flasker rødvin til. Hva som skjedde videre får dere bare levne til fantasien, men det var en utrolig overraskende og romantisk kveld!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå