Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt et avstandsforhold i 7 måneder nå, og det er igjen 2 månder. I det siste har hun nesten ikke tatt kontakt i det hele tatt. Vi snakket sammen på telefon for en uke siden, og ta tok jeg konktat. I uka som har gått har ikke hun tatt kontakt i det hele tatt. Forrige gang hun tok kontakt var for to uker siden, og da bare på msn.

I starten på forholdet var det alltid hun som tok kontakt, det tok ikke mange dager, så jeg rakk rett og slett ikke ta kontakt. Nå er situasjonen satt på hodet. Jeg er den som må ta kontakt, men jeg gjør ikke dette så ofte at hun ikke rekker å ta kontakt.

Hvorfor tar hun ikke kontakt? Er hun lei meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Det høres ut som et litt stusslig forhold...

Hvordan er hun når dere først har kontakt, da?

Kan du spørre henne om hvorfor hun tar kontakt så sjelden?

Skrevet

Høres ut som du bør spørre henne om dette... Det er ikke noen av oss her som kan vite hva hun tenker desverre. Lykke til.

Skrevet

Avstandsforhold er ikke enkelt. Rent intuitivt vil jeg anbefale trådstarter å forholde seg taus inntill hun tar kontakt. Når hun gjør det kan han svare med å si at han trodde hun hadde glemt han.

Skrevet
Vi har hatt et avstandsforhold i 7 måneder nå, og det er igjen 2 månder. I det siste har hun nesten ikke tatt kontakt i det hele tatt. Vi snakket sammen på telefon for en uke siden, og ta tok jeg konktat. I uka som har gått har ikke hun tatt kontakt i det hele tatt. Forrige gang hun tok kontakt var for to uker siden, og da bare på msn.

I starten på forholdet var det alltid hun som tok kontakt, det tok ikke mange dager, så jeg rakk rett og slett ikke ta kontakt. Nå er situasjonen satt på hodet. Jeg er den som må ta kontakt, men jeg gjør ikke dette så ofte at hun ikke rekker å ta kontakt.

Hvorfor tar hun ikke kontakt? Er hun lei meg?

Svaret her er enkelt: SPØR HENNE!! Spør henne om hvorfor hun tar så lite kontakt! Skal dere ha et forhold må dere da kunne snakke sammen og spørre om ting dere lurer på!!!

Skjønner ikke at du skriver her og spør istedet for bare å spørre henne rett å slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...