Gå til innhold

Hva slags mann ser du etter?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ValentinA_*
Skrevet

Inspirert av en rekke tråder her som opplyser om hva kvinner ser etter i menn.

Synes nesten vi må ta et oppgjør med den saken. :sjarmor:

Så hva ser du etter? En til å leke med for en stund? En som er noe å satse på?

Ikke glem å få med alderen din. ;)

Med det samme dere er innom gi gjerne en definisjon av hva menn ser etter i kvinner. Hvordan menn fungerer generelt. Hvordan de tenker. Og hvordan man må oppføre seg for å beholde de. Ja rett og slett hvordan man oppdrar en mann. :ironi: Har sett meg litt lei på alle trådene om hvordan man oppdrar kvinner. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser etter en uhøytidelig mann som likevel er klar for noe seriøst.

Er 30 år gammel, men ønsker meg ikke en fyr som bare vil bygge og bo, vil ha en morsom en som jeg har bra sex med, bra selskap med, og som ikke ahr barn fra før. For en dag skal vi bygge og bo.

Skrevet

Jeg ser etter mye. Jeg liker snille gutter, det er et absolutt krav.

Gutten jeg ser etter på være lidenskapelig opptatt av data, like mine barn, være en god elsker som liker å eksprimentere, ha et skjevt smil, snille øyne, sær humor, selvstendig, impulsiv, ikke eldre enn meg ++

Og jeg er 33.

Skrevet

Min drømmemann er 31 år, ca 1.80, slank, har brunt hår og brune øyne, er trønder, velutdannet, morsom, har glimt i øyet og klarer å holde en god samtale... Dessuten er han interessert i kvinnekroppen, ikke bare som et middel til egen tilfredsstillelse, men en kilde til glede.

Han har et eget liv og har tatt standpunkt til en del sentrale ting i livet.

Han er avslappet, men interessert.

Gjest Sissel, 31
Skrevet
Inspirert av en rekke tråder her som opplyser om hva kvinner ser etter i menn.

Synes nesten vi må ta et oppgjør med den saken.  :sjarmor:

Så hva ser du etter? En til å leke med for en stund? En som er noe å satse på?

Ikke glem å få med alderen din.  ;)

Med det samme dere er innom gi gjerne en definisjon av hva menn ser etter i kvinner. Hvordan menn fungerer generelt. Hvordan de tenker. Og hvordan man må oppføre seg for å beholde de. Ja rett og slett hvordan man oppdrar en mann.  :ironi: Har sett meg litt lei på alle trådene om hvordan man oppdrar kvinner.  :ler:

Min definisjon av hva jeg mener menn ser etter hos kvinner:

De ser etter en som er snill, smiler mye, er positiv, tar seg av hjemmet, kan gjerne ha en jobb men ikke en som truer mannens, en oppofrende kvinne som setter barn, hjem og ta seg av mannen /gjøre husarbveid/lage mat høyt. Tror mange menn ser etter en elskerinne fordi sex er viktigst for dem, men at de forstår at de må ta veldig mye mer på kjøpt for å få det behovet dekket.

Min oppfatning av hva menn bør forstå mer av:

De bør forstå at de må tenke mer langsiktig i forhold til kvinner. Nøkkelen til å få det mannen ønsker (sex og kos) ligger i at mannen gir kvinnen det hun ønsker: nærhet, samtaler/prat, romantikk og engasjement i henne som person og i dagliglivet.

Hvordan en mann bør oppføre seg for å beholde en kvinne:

Være lojal og trofast, dedikert til familien og barna og aller mest: sin kone. Han bør vite hva han har, slik som i den romantiske og amerikaniserte filmen "Runaway Bride" som var søndagsfilmen på TV2 i går: Richard Geere leser Julia Roberts og ser henne som den hun er. Bob, som hun skulle ha giftet seg med, ser bare seg selv og drar henne etter seg som om hun var en eiendel.

Der ser menn noe av essensen i hvordna en kvinne ønsker å bli sett/behandlet.

Noen få har forstått det, flesteparten er som Bob. Dessverre.

Skrevet

Takk, jeg ser ikke etter noen mann, jeg har en, og han har jeg jaggu tenkt å holde på!

Min mann er selvsagt den perfekte for meg, så dersom jeg skulle se etter en mann, ville jeg jo ha sett etter en som han. Han er eldre enn meg, ferdig med å rase fra seg, er ikke jomfru men har ikke vært rundt "på alle". Han har en skikkelig utdannelse, har jobb. Han er fornuftig med penger. Sløser ikke, men er ikke gjerrig heller. Han liker friluftsliv. Han holder seg i form, og ser flott ut. Han er tvers igjennom god og snill, tolmodig, tolerant. Han har trygge armer og en brystkasse jeg kan ligge trygt på. Han lytter til meg når jeg trenger å lufte mine tanker. Han sier alltid de rette tingene når jeg er lei meg/frustrert, og får meg raskt i humør igjen (jeg fatter ikke hvordan han får det til). Han har ikke barn, men vil gjerne ha en gang. Han røyker eller snuser ikke. Han er ikke avholdsmann, men er ferdig med å gå på fylla. Men først og fremst så elsker han meg, i med- og motgang.

Jeg er absolutt ute etter en mann til å bygge og bo med (men jeg vil ikke gå for fort fram heller) Da jeg var yngre, hadde jeg et litt annet syn på det. Men dersom jeg hadde blitt singel nå, hadde jeg ikke giddet å fjase rundt og "leke", men hadde tatt en tenkepause før jeg begynte å se etter en annen å bygge og bo med.

Og jeg er 28, gifteklar og verpesjuk.

Og hvordan man oppdrar menn? Vel, nå er ikke menn hunder, og skal ikke behandles slik. Men jeg mener at det er viktig å være klar fra starten av på at husarbeid skal fordeles noenlunde likt. Hvis en mann slipper billig unna i starten, er det vanskelig å endre på senere. Dersom man er klar på dette, unngår man også menn som bare er ute etter en hushjelp og elskerinne.

Og hvordan man skal holde på en mann? Den er enkel: show up naked, bring a beer. :ler:

Skrevet

Jeg har også funnet Han, men svarer fordiom:)

Han er 24, snill, høflig, tålmodig (må være det med meg :ler: ) elsker meg veldig høyt, kan snakke med han om alt, interesserer seg for foto, naturen, filmer og mye mer.

Og så er han slank, høy og veldig kjekk :sjarmor:

Jeg er 22 år.

Skrevet

Jeg er 41 år og vil ha en som er motsatt av min x. Han må være snill, ærlig, trofast, tålmodig og hensynsfull. Han må ha barn eller ikke ville ha (jeg vil ikke ha fler egne), ikke røyke og helst ha en veldig ok x. Er han kjekk i tillegg, så ja takk.

Skrevet

For meg er den perfekte mann slik som Richard Geere oppfører seg overfor julia Roberts i Runaway Bride :)

En mann skal etter mine ønsker og krav bry seg om konen sin og barna, ikke se etter andre damer, være oppriktig engasjert i familien og glede seg over de små tingene i hverdagen.

Jeg hater gretne gubber som bare er opptatt av sin egen jobb og ikke kan så mye utenom det.

Jeg er 34 år og singel

Gjest Gjest_ValentinA_*
Skrevet
Min drømmemann er 31 år, ca 1.80, slank, har brunt hår og brune øyne, er trønder, velutdannet, morsom, har glimt i øyet og klarer å holde en god samtale... Dessuten er han interessert i kvinnekroppen, ikke bare som et middel til egen tilfredsstillelse, men en kilde til glede.

Han har et eget liv og har tatt standpunkt til en del sentrale ting i livet.

Han er avslappet, men interessert.

Jeg hadde en sånn en gang i tiden. Men min var grønnøyd og blond. Menn er deilige dyr når de er på sitt beste. ;)

Der ser menn noe av essensen i hvordna en kvinne ønsker å bli sett/behandlet.

Noen få har forstått det, flesteparten er som Bob. Dessverre.

Bor du sammen med Gorgonzola? :ler: Jeg er enig i dette.

Takk, jeg ser ikke etter noen mann, jeg har en, og han har jeg jaggu tenkt å holde på!

Og hvordan man skal holde på en mann? Den er enkel: show up naked, bring a beer. :ler:

:ler: Bra for deg.

En mann skal etter mine ønsker og krav bry seg om konen sin og barna, ikke se etter andre damer, være oppriktig engasjert i familien og glede seg over de små tingene i hverdagen.

Enig. :)

Gjest Gjest_Sissel_*
Skrevet
Jeg hadde en sånn en gang i tiden. Men min var grønnøyd og blond. Menn er deilige dyr når de er på sitt beste.  ;)

Bor du sammen med Gorgonzola?  :ler: Jeg er enig i dette.

:ler: Bra for deg.

Enig.  :)

Nei, kjenner ingen her på KG (!) men jeg vet hva jeg liker når jeg ser det. Det er sjelden jeg treffer en mann jeg virkelig liker! Kan telle dem på en hånd og jeg er 30 (+)!

*sukk* drømme, drømme....finnes det slike menn som Richard Geere i Runaway Bride mon tro? :rosaengel:

Skrevet
Nei, kjenner ingen her på KG (!) men jeg vet hva jeg liker når jeg ser det. Det er sjelden jeg treffer en mann jeg virkelig liker! Kan telle dem på en hånd og jeg er 30 (+)!

Har gjort samme erfaringen faktisk. Har vært forelsket tre ganger i løpet av mine 25 aktive år. :) 40+

Gjest Annbjørg
Skrevet

Jeg er 24 år, og har nettopp blitt singel. Har et barn.

Jeg ser etter en som kan være en god omsorgsperson for datteren min, sammen med meg så klart. Han kan gjerne ha barn fra før, da jeg ikke vil ha flere. Han er en del eldre enn meg, han trener, røyker eller drikker ikke. Vi har omtrent samme humor, han utfordrer meg intellektuelt, han har orden på økonomien. Han er trygg på seg selv, og skjønner at jeg trenger alene-tid. Han trives ute i naturen, og er familiekjær.

Hmmm...jeg lurer på om jeg noensinne finner en sånn en... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...