Gå til innhold

Agia Napa

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

JEg har gedigen flyskrekk, men nå får et par venninner meg jammen med i mai her... så lurer jeg på, noen som har vært der, som kan fortelle litt om hva som finnes der av serverdigheter, og hvordan det er?

Er det stor fare for at terrorister skal løpe rundt der nede?

tro meg, jeg er så redd for først og fremst flyturen, at jeg alt pønsker ut måter å dø på før terroristene dreper oss alle :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James II

det er en like stor fare for at terrorister skal løpe rundt her i Norge som det er der nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayia Napa er partystedet framfor noe annet. Ganske vilt. Jeg ville nok vært mer redd for alkoholforgiftning eller kjønnssykdommer enn for flyturen og terrorister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Shantee_*

Eneste "terroristene" som er der nede er fulle ungdommer.. Men ellers er det vel like trygt som andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror dette er et rimelig trygt sted i forhold til det du spør om. dette er heller ikke et muslimsk land og de er jo delt med tyrkia men ønsker ikke noe kontakt med disse.

jeg hadde vært mer redd for voldtekter og sykdommer bråk osv.. for her tar det av! er rimelig vilt her ja

ang flyskrekken, ta deg en tur til legen han kan hjelpe deg med dette.... han hjalp meg med noen piller og dette er veldig fint å ta før man setter seg på flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

ooops, høres lovende ut jo!

ho ene jeg skal dra med, har feriert der flere ganger, og ho har ikke merket noe til at det er så veldig vilt der i forhold til andre steder, men nå er kanskje ho på en del der det ikke er så fryktelig vilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hun i Agia Napa da? Og var hun i høysesongen? For Agia Napa har de siste årene utviklet seg til partyplass nr.1 i Europa!

Har vært der to ganger.. Første gangen var jeg 12 år og var der i september, var ganske rolig. Andre gangen var jeg 19 og var der i august, og det var helt vilt! Skal mye til for å unngå å merke noe..

Så spørs det jo hvilke steder hun har vært på før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_strawberry_*

Jeg har vært der, og skal love deg at det er en party by...hotellene arrangerer ofte skandinavia fester der alle svensker, nordmenn og dansker treffes og fester sammen, samt barrunder der dere får shots i alle barene dere besøker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snodige med Agia Napa er at det kan være fullt party i sentrum, men ca 400 m utenfor disko-kjernen er det faktisk ganske stille og rolig. Var der en uke i september for noen år siden. Vi bodde på et Ving-hotell like ved stranden, ca 4-500 meter fra det som er bykjernen. Vi opplevde nesten ikke noe bråk og party ved vårt hotell, siden det var mest familier der. Men hvis vi gikk mot sentrum, så var det skikkelig liv! Så man kan nesten ha det akkurat så vilt som man bare vil der.

Men bortsett fra party er det veldig lite spennende der. For oss som hadde lyst til å gjøre andre ting enn å bare feste, så var det ganske kjedelig.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samme erfaring som Catzy. Men så er jeg kanskje litt treg også da. Var feks på Kos med en veninnne som var nyskilt og ikke engang da greide jeg å rote meg borti noen festing. Oppdaget ikke den der partygata før vi hadde vært der i 5 dager........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...