Gå til innhold

Avtennende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig at jeg høres ut som en gammel sur grinekjerring nå.

Jeg synes at sex er blitt for kommersiellt .Alle sexlekene og alt utstyret som selges virker bare frastøtende på meg og lite opphissende. Mitt syn har ingen ting med moral å gjøre, jeg er bare lei av at sex har blitt den nye ekstremsporten som alle skal briefe med. Ingenting er privat lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo litt forfriskende at noen tør å innrømme det i blant da.

Helt enig, ingenting er privat lenger.

Er også litt deprimerende at alt liksom handler bare om sex.

Hvor ble det av den uskyldige flørten?

Skrevet

Ja, sex er VELDIG kommersiellt!

Men jeg synes ikke det gjør så mye... Det som foregår innenfor våre 4 vegger, er det bare vi som vet om :enig_anim:

Ønsker vi hjelpemidler, finner vi det. Ønsker vi ikke, ser vi ikke etter det....

Tror det er litt hva man gjør det til selv.

Sånn som at hvis du ikke liker programmet - skift kanal....

Skrevet

Enig med trådstarter.

Samfunnet fokuserer alt for mye på sex. Såklart, det er bra at det ikke er flaut å snakke om lengre og lite er tabu- men jeg synes det blir galt å fokusere så utrolig mye på sex. Tror dessuten det skaper forventningspress blant dagens ungdom (nå følte jeg meg gammel nå!), tror ikke dette er bra for barna og tenåringene nå til dags.

Skrevet

Det stiller i allefall store krav til holdningsarbeidet hjemme. Vi får bare gjøre så godt vi kan. Forklare at man ikke nødvendigvis hopper fra den brua selv om alle andre tilsynelatende gjør det.

Gjest gjest1
Skrevet

Synes lekene kan være gøye i seg selv, men å se klovneprogram som sexskolen får det til å se mer harry ut enn det hadde vært uten å måtte få det slengt i trynet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...