Gjest camillo Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Jeg lurer på hvilke muligheter man har for å pendle Kongsberg-Oslo og tilbake, når man ikke har bil. Tenker nå på 2 - 5 dager i uka. Jeg antar det blir vanskelig økonomisk sett, men jeg prøver å forhøre meg litt likevel. Er det noe slags busskort som går over så mange soner? Rabatter for mye reising? Andre muligheter? Jeg er student, så det må være overkommerlige priser for at det kan være aktuelt.
Gjest camillo Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Men dette blir jo ganske dyrt hvis det blir to turer frem og tilbake per dag? Derfor jeg lurte om det er noen slags ordning med rabattkort el. De fleste som bor og jobber slik har vel bil, men likevel.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 På nsb.no har de en reisekalkulator, men (hehe) man må finne ut av prisen på månedskortet på annet vis enn via sidene deres, ser det ut til... De har vel klippekort/månedskort på Timeekspressen også, tror jeg (?), ville hørt med dem når påsken er over.
ringblomst Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Mener Timekspressen har noen form for månedskort eller flerreisekort - se inne på www.timekspressen.no.
Eføy Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Både nsb og timeekspressen har månedskort. Jeg er student og bor i Drammen og pendler til Oslo. For meg lønner det seg helt klart å bruke NSB i forhold til Timesekspressen.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 KJøp månedskort. NSB har i hvertfall det. Jeg har også kjørt på månedskortvogn uten månedskort da jeg satte meg feil, blei gratis tur det..
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Skjekk ut: http://www.transfercar4u.no/freecar.asp
Gjest camillo Skrevet 20. april 2006 #12 Skrevet 20. april 2006 (endret) Ringte til NSB, og månedskort koster cirka 1300 kr - i tilfelle det kan være til interesse for andre. (studentpris) Endret 20. april 2006 av camillo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå