kitekatt Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 (endret) Ok, nå er jeg så dristig å legge ut bilde fra prøvesminkingen igår (to venninner som er kjempeflinke som har gjort det) Selv bruker jeg endel kajal som øyet til venstre på bildet, mens de hevder at det er penere med mindre, som det på høyre, da jeg får større øyne av det. Selv er jeg veldig usikker. Høyre eller venstre??? Er det venstre for mye sminket liksom? Bryllupet er kl 13 på formiddagen... Leppestiften er ikke så orangerosa som på bildet, altså! Endret 16. april 2006 av kitekatt
Gjest Binna Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 (endret) Høyre øye var absolutt finest! Øyet ser også større ut. På det til venstre så forsvinner øyelokket ditt.. Endret 16. april 2006 av Binna
Laini Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Det var veldig pent, begge øynene;-) Tror jeg hadde satset på høyre øye look;-) Der hadde du åpnere blikk som du selv sa, lengre øyenvipper og litt mer farge kom fram.
Hildegard Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Jeg syntes høyre var finest, mer ro over det.
kitekatt Skrevet 16. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2006 (endret) Det var veldig pent, begge øynene;-) Tror jeg hadde satset på høyre øye look;-) Der hadde du åpnere blikk som du selv sa, lengre øyenvipper og litt mer farge kom fram. ← Så rart med det Jeg er vant til å bruke mer kajal, så jeg synes nesten jeg ser litt rar ut på det høyre Full ut liksom *ler* Men det aner meg at det bare er gammel vane og at de/ dere har rett. Kan jo evt. kline på litt mer kajal senere på dagen kanskje..*hmmm* Er det forresten noe annet dere mener bør være annerledes/ andre farger/ mindre/ mer av? Endret 16. april 2006 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 Høyre er finest - ble litt kineser på det venstre.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #8 Skrevet 16. april 2006 Større og åpnere øye på høyre side av bildet ja.... Skulle til å si at du burde valgt en kaldere farge på leppene, men det var jo ikke som på bildet allikevel... Du er nok en vinter vil jeg tro....
kitekatt Skrevet 16. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2006 Høyre er finest - ble litt kineser på det venstre. ← hihi...det er visst noe kinagreier (eller fra mandarin, som det het da) laaaangt tilbake i slekta. Skikkelig bastard, jeg
Gjest Binna Skrevet 16. april 2006 #10 Skrevet 16. april 2006 Så rart med det Jeg er vant til å bruke mer kajal, så jeg synes nesten jeg ser litt rar ut på det høyre Full ut liksom *ler* Men det aner meg at det bare er gammel vane og at de/ dere har rett. Kan jo evt. kline på litt mer kajal senere på dagen kanskje..*hmmm* Er det forresten noe annet dere mener bør være annerledes/ andre farger/ mindre/ mer av? ← Det er rart hvor "blind" man kan bli på seg selv, men du kan jo sminke øynene dine litt sånn før bryllupet, så du føler at det er mere deg. Mest en vanesak
kitekatt Skrevet 16. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2006 Større og åpnere øye på høyre side av bildet ja.... Skulle til å si at du burde valgt en kaldere farge på leppene, men det var jo ikke som på bildet allikevel... Du er nok en vinter vil jeg tro.... ← Ja, vi syntes det var så rart, for den ble så lysende rosaorange på bildet. På så den veldig naturlig ut liksom...vi skal ta flere bilder i dagslys, for å se hvordan leppestiften EGENTLIG ser ut på meg på bilder. Skal jo tas endel bilder den dagen
kitekatt Skrevet 16. april 2006 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2006 Det er rart hvor "blind" man kan bli på seg selv, men du kan jo sminke øynene dine litt sånn før bryllupet, så du føler at det er mere deg. Mest en vanesak ← Ja jeg vet!! Var det jeg gjorde på det venstre øyet...klinte på litt mer kajal, så jentene nesten gråt *ler* er 17 år siden jeg lærte å sminke meg vet du..hehehe, og har sminket meg rimelig likt siden Har tydeligvis ikke peiling
afr0dite Skrevet 16. april 2006 #14 Skrevet 16. april 2006 Hmmm... jeg skjønner hva folk mener med at høyre øye var mer åpent, men jeg likte nå venstre best! Men i bunn og grunn er jo ikke forskjellen SÅ stor! Blir fint uansett!! :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #15 Skrevet 16. april 2006 Jeg tror jeg synes øyet til venstre, altså ditt høyre øye, så finest ut. Går jeg mot strømmen, jeg, da..? Men det skyldtes nok uansett mest at jeg syntes øyenvippene ble veldig fluffy på ditt venstre øye, og det har vel like mye med påføringsmetode som kajal å gjøre. Kan ellers godt hende det er fint uten kajal, blikket blir åpnere og mindre strengt da, sikkert. Fint når man går i brudekjole, selv om man går annerledes sminket til hverdags. (sminker meg heller med kajal enn med "vidåpne bambiøyne" jeg, da, har selvsagt litt å si med personlig smak.. Har også noen lett asiatiske trekk, og ser ikke noe galt i det..)
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #16 Skrevet 16. april 2006 Hmmm... jeg skjønner hva folk mener med at høyre øye var mer åpent, men jeg likte nå venstre best! Men i bunn og grunn er jo ikke forskjellen SÅ stor! Blir fint uansett!! :rosasmil: ← Jeg synes det er så stor forskjell at du burde gå for høyre øye
kitekatt Skrevet 16. april 2006 Forfatter #17 Skrevet 16. april 2006 Hmmm... jeg skjønner hva folk mener med at høyre øye var mer åpent, men jeg likte nå venstre best! Men i bunn og grunn er jo ikke forskjellen SÅ stor! Blir fint uansett!! :rosasmil: ← Sant. Utrolig hvilke oppheng man kan få. Men når det først ble snakk om det igår, ble det liksom litt "viktig" *ler* Kanskje jeg kan gjøre en mellomting...kjøpe en litt lysere kajal også ta på sånn midt imellom av de to øynene....*tenke*
Gjest Revenka Skrevet 16. april 2006 #18 Skrevet 16. april 2006 Jeg syns begge er fine, men spesielt den høyre. Ser mer åpent ut ja Veldig pent sminket!!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #19 Skrevet 16. april 2006 Hold hånden over halve bildet og bytt på etterpå - du blir kjempe fin med ny sminkelook. Høyre er superfint.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #20 Skrevet 16. april 2006 Sånn fra et proffesjonellt synspunkt sånn som det "skal" være så hadde jeg villet legge rougen litt lengre ned og på skrå opp til øret. Det gjør ansiktet litt lengre for nå var det ganske mye fokus på kinnbein... Ikke meningen å være kritisk, men dere kan jo prøve og se hva du syns.... Men du var FIIIIN som du var på bildet og altså, for all del!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå