Elle Melle Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Vi har så smått begynt å få spørsmål om hva jenten vår ønsker seg til ettårsdagen. Jeg er litt usikker på hva som er "gode" leker til en på denne alderen, hvilke erfaringer har dere som har barn som er/har vært ett år? Det er jo fint om det er noe som fenger interessen i mer enn fem minutter og som ikke blir fravokst alt for fort. Noen har lurt på dukkevogn, men blir ikke det litt tidlig? Har så små barn glede av dukkevogn (hun har gåvogn fra før)? Tenker at det kanskje er mer aktuelt neste år. Hun har ikke all verden av saker og ting ennå, så jeg er åpen for alle forslag og vil gjerne høre hva deres barn hadde glede av på denne alderen!
Kosejenta Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Poden fikk sånn paraplytrille, og elsket den.Brukte den som gåbil. Ellers fikk han puslespill (med knotter)og little people leker.Disse har vært kjempe populære,fortsatt er(han er over 2 nå)Fikk å klosser til å stable,sånne som kan brukes i sanden også, og leketelefon med musikk. Vi sliter nå med gaver til minsten som blir 1 om 3mnd,har jo en del fra før selv om det ikke er hans....Bortkastet å kjøpe nye å syntes jeg....
Cilla Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 (endret) Da datteren vår ble ett år fikk hun bl.a Fisher Price Bondegård. Hun fikk en dukke med paraplytrille. Puslespill med knotter. Bøker med pappsider. Koppesett. Hun fikk en liten lenestol. Duploklosser. Det er det jeg husker ihvertfall Endret 17. april 2006 av Cilla
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Kjemisett. Blir dere drittlei ungen etter 1 år kan dere alltids skylde på kjemisettet om ungen *tilfeldigvis skulle omkomme.
Rannva Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Vesla mi fikk flere bøker og puslespill. Hun elsker begge deler. Nå er hun 20 mnd og de populære innelekene er bøker, puslespill, duplo og dukke m/liten vogn. Og så har hun fått en sånn liten "bil" som hun sitter på, med knotter og knapper og lys og blink og bært og musikk osv. Den er også veldig pop. Nå som sommeren nærmer seg er det kanskje en ide med bøtte og spann dersom dere har sandkasse?
Veronal Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Mine favoritter: Gammeldagse klosser SingSang-kort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå