Laini Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Ja det var dette undertøyet da. Var i en undertøys butikk og så litt, fikk sjokk på hvor dyrt ting var. Men ok nå trakk de vel fram litt dyre ting. Til kjolen min må jeg ha stroppeløs bh, stroppene på kjolen er kun tynne pynte stropper. Selv om kjolelivet sitter stramt og nok har en "oppløftende" effekt ble jeg litt motløs når jeg prøvde bh, det var ikke litt pent eller sexy nei!! Nå kunne jeg tenke meg en bh som stroppene kan fjernes og som jeg da kan bruke senere. Noen gode nettbutikker? Har jeg forstått rett når 75D = 34D i utenladske størrelser? Skal jo ha truse og strømpeholder også så det må jo stå i stil.
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Etter prøving i ymse undertøys-butikkar endte eg faktisk opp med å kjøpe meg eit korsett på Kapp Ahl! Det satt like godt på som dei eg hadde prøvd på undertøys-butikkar, og det var myyykje finare og billigare, så då vart det det. Det var stroppar på det, men dei klipte eg av. Funkar fint det! Har du kikka i dei vanlege kjede-butikkane?
Laini Skrevet 16. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2006 Nei har faktisk ikke det, iallefall ikke kappahl. Ofte med feks H&M har de ikke pene BH i D str. Ender som oftes på C der. Men jeg skal ta meg en titt, kanskje lindex også har noe pent.
kitekatt Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Ja det var dette undertøyet da. Var i en undertøys butikk og så litt, fikk sjokk på hvor dyrt ting var. Men ok nå trakk de vel fram litt dyre ting. Til kjolen min må jeg ha stroppeløs bh, stroppene på kjolen er kun tynne pynte stropper. Selv om kjolelivet sitter stramt og nok har en "oppløftende" effekt ble jeg litt motløs når jeg prøvde bh, det var ikke litt pent eller sexy nei!! Nå kunne jeg tenke meg en bh som stroppene kan fjernes og som jeg da kan bruke senere. Noen gode nettbutikker? Har jeg forstått rett når 75D = 34D i utenladske størrelser? Skal jo ha truse og strømpeholder også så det må jo stå i stil. ← For et par uker siden så jeg et kjempefint undertøyssett i kremhvitt på kappahl. Flere trusevarianter og bh, slik du ønsker, der man kan ta av stroppene. Jeg hadde akkurat kjøpt meg undertøy fra www.figleaves.com så det var litt typisk Sjekk ut der!
Laini Skrevet 16. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2006 For et par uker siden så jeg et kjempefint undertøyssett i kremhvitt på kappahl. Flere trusevarianter og bh, slik du ønsker, der man kan ta av stroppene. Jeg hadde akkurat kjøpt meg undertøy fra www.figleaves.com så det var litt typisk Sjekk ut der! ← Ok jeg skal sjekke;-) Syns du Kappahl undertøyet var like pent?
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 Skal jo ha truse og strømpeholder også så det må jo stå i stil. ← Ønsker ikke å fremstå som en bedreviter, men må bare få sagt at jeg tviler på at noen bryr seg om korsett og øvrig undertøy matcher. Ok, fint hvis det er i samme farge, men utover det? Vi var iallfall kjempetrøtte etter vår bryllupsfest, og noen sengekos var det ikke snakk om. For ikke å snakke om inspeksjon av undertøy....
Laini Skrevet 16. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2006 Ønsker ikke å fremstå som en bedreviter, men må bare få sagt at jeg tviler på at noen bryr seg om korsett og øvrig undertøy matcher. Ok, fint hvis det er i samme farge, men utover det? Vi var iallfall kjempetrøtte etter vår bryllupsfest, og noen sengekos var det ikke snakk om. For ikke å snakke om inspeksjon av undertøy.... ← Hehe, jo du har nok rett! Det trenger ikke være perfekt mathc, tviler iallefall på at han hadde reagert om blonder eller noe ikke var helt likt;-) Så det viktigste er at det er pent og at det ikke blir for dyrt.
kitekatt Skrevet 16. april 2006 #8 Skrevet 16. april 2006 Ok jeg skal sjekke;-) Syns du Kappahl undertøyet var like pent? ← Ja, faktisk Var veldig søtt!
Gjest Binna Skrevet 16. april 2006 #9 Skrevet 16. april 2006 Noen gode nettbutikker? Har jeg forstått rett når 75D = 34D i utenladske størrelser? ← Det finnes forskjellige utenlandske størrelser men i UK er det riktig str, som på figleaves og bravissimo.
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #10 Skrevet 16. april 2006 Jeg har kjøpt flere BHer p Lindex man kan ta av stroppene på, er fine de
Gjest -Gjest- Skrevet 17. april 2006 #11 Skrevet 17. april 2006 De finnes flere gode stroppeløse bh'er. På La Senza for eksempel har de stroppeløse bh'er til jenter med store pupper, som er ekstra brede rundt ryggen og derfor er støttende nok (Full Support heter de og koster 399,-). De er veldig enkle i modellen, men du kan jo evnt bytte til en mere sexy bh til bryllupsnatten Evnt så kan du kjøpe deg en bh som du enten klipper stroppene av, eller putter stroppene ned i siden..kjolen dekker over det uansett og ville ikke bli sett. Det fine med det er at du da har en bh som ikke er ødelagt og som du kan bruke igjen etterpå! 75 D er 34 D ja..men på La Senza er størrelsene små så jeg måtte opp en cup.str. Hvis du også må det så skal du ha en 75 DD.
IdaC Skrevet 17. april 2006 #12 Skrevet 17. april 2006 Vet ikke hvor du holder til, men jeg kjøpte noen knallfine Bher på LaSenza på Byporten i oslo. De har store str opptil f og prisen syns jeg ikke var så ille til å være LaSenza heller. Betalte 339 og 399 for dem. nettsiden deres
kitekatt Skrevet 17. april 2006 #13 Skrevet 17. april 2006 Vet ikke hvor du holder til, men jeg kjøpte noen knallfine Bher på LaSenza på Byporten i oslo. De har store str opptil f og prisen syns jeg ikke var så ille til å være LaSenza heller. Betalte 339 og 399 for dem. nettsiden deres ← På La Senza...hadde de nattkjoler der også? Fant en kjempefin på nettsiden, men porto ble 50$!!!!!!!!!!!!!! Sykt dyrt!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #14 Skrevet 17. april 2006 Ja de har nattkjoler der! Kjempefine i silke: http://www.lasenza.co.uk/level3type.asp?st...%20Lace&type=30 og søte pysjer som dette: http://www.lasenza.co.uk/level3type.asp?st...Fantasy&type=32
kitekatt Skrevet 17. april 2006 #15 Skrevet 17. april 2006 Ja de har nattkjoler der! Kjempefine i silke: http://www.lasenza.co.uk/level3type.asp?st...%20Lace&type=30 og søte pysjer som dette: http://www.lasenza.co.uk/level3type.asp?st...Fantasy&type=32 ← Jeg falt sånn for Denne og denne jeg....men jeg ser at de heller ikke har de på UK siden *sukk* Får titte litt på byporten jeg Heter butikken La Senza? Er ikke så godt kjent der
IdaC Skrevet 17. april 2006 #16 Skrevet 17. april 2006 Ja de har noen kjempe fine nattkjoler også. kikket på ei, men med min voksende mage var den ikke så aktuell Husker ikke om de har noen av de du falt for, men de dem har lignet i allefall veldig. Mener å huske at de kostet rund 600 (men ikke stol på den prisen, for jeg husker ikke). Den heter La Senza, og ligger i 2.etg. Tror ikke det er lenge siden den åpnet, for jeg kan ikke huske at den var der for noen mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå