Gjest gjest_lurer Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Vet noen hvor det er best/billigst å bestille disse produktene fra? Noen som har bestilt over nettet? Hva er i såfall prisen på undernevnte produkter? Jeg vil ha en krem som hjelper mot kviser, men vil ha litt fuktighet også. Skal jeg velge Facial Lotion eller Glycal lotion? Bruker dere evt en annen fuktighetskrem etter disse produktene?
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Lotionene er ikke fuktighetskremer men serumer. Du kan ikke bruke dem alene... Du trenger beskyttelse i tilleg... Angående å bestille fra nettet er det ikek lov å selge det via nettet, så jeg bestiller ikk eher i potest..
Quirky Skrevet 17. april 2006 #3 Skrevet 17. april 2006 Jeg har gode erfaringer med www.beautybridge.com . Husker ikke akkurat hva jeg betalte for facial lotion, du kan jo sjekke på siden. Jeg bruker fuktighetskrem i tillegg, som gjesten over sa er facial lotion bare et serum, den gir ikke fuktighet.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Hvem sier det er ulovligt å bestille de på nettet? hudpleierer? Jeg kjøper på beautybridge.com eller essentialdayspa.com Men husk å kjøpe solkremen vis du skal bruke facial lotion.
Quirky Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 Hvem sier det er ulovligt å bestille de på nettet? hudpleierer? Jeg kjøper på beautybridge.com eller essentialdayspa.com Men husk å kjøpe solkremen vis du skal bruke facial lotion. ← Trenger man solkremen fra M.D? Kan man ikke bare bruke en vanlig solkrem med høy faktor?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 jo da,men den er veldig god og drøy.billig på nettet.innerholder zink så du får ikke kviser.
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Trenger man solkremen fra M.D? Kan man ikke bare bruke en vanlig solkrem med høy faktor? ← Du trenger ikke akkurat den, så lenge den du bruker har høy nok faktor. Jeg bruker nå solkrem for ansiktet fra Vichy, med spf30 og en blanding av fysisk og kjemisk filter. L'Oreal-konsernet har patent på noen av de beste solfiltrene som finnes, nemlig Mexoryl SX og XL. Jeg likte ikke den fra MD Formulations. Den gjør huden min hvit, "nupper" av så det ser ut som jeg har brukt viskelær i ansiktet, og renner med en gang det blir varmt.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Hvem sier det er ulovligt å bestille de på nettet? hudpleierer? Jeg kjøper på beautybridge.com eller essentialdayspa.com Men husk å kjøpe solkremen vis du skal bruke facial lotion. ← Ingen som har sagt at det er ulovlig å bestille på nettet... Jeg sa at det er ulovlig å selge hudpleieprodukter på nettet fordi de skal selges med veiledning slik at de blir benyttet på riktig måte. Dette er for at forhandlerne skal sikre seg at man ikke får søksmål mot seg om noen skulle få kraftige allergiske reaksjoner o.l... Om man bestiller på nettet skal man være klar over at man har ingen garanti for at produktene er et de utgir seg for å være, og det er mange av hudpleie leverandørene som ikke kan skjønne hvor de som selger på nettet har fått produktene fra. Om det er tyverigods, smuglervarer, eller fake etterlikninger.... Men om dere vil ta den risikoen så vær så god for meg...
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #9 Skrevet 17. april 2006 Ingen som har sagt at det er ulovlig å bestille på nettet... Jeg sa at det er ulovlig å selge hudpleieprodukter på nettet fordi de skal selges med veiledning slik at de blir benyttet på riktig måte. Dette er for at forhandlerne skal sikre seg at man ikke får søksmål mot seg om noen skulle få kraftige allergiske reaksjoner o.l... Om man bestiller på nettet skal man være klar over at man har ingen garanti for at produktene er et de utgir seg for å være, og det er mange av hudpleie leverandørene som ikke kan skjønne hvor de som selger på nettet har fått produktene fra. Om det er tyverigods, smuglervarer, eller fake etterlikninger.... Men om dere vil ta den risikoen så vær så god for meg... ← La meg gjette, det er hudpleieren din som har sagt det. Det var det samme med noen parfymerier og Strawberrynet for en stund siden. Det er klart at de heller ser at du kommer til dem og legger igjen pengene dine der.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #10 Skrevet 17. april 2006 La meg gjette.. Du har aldri snakket med en forhandler av kosmetikk før! De er da vel interessert i å tjene mest mulig, så hvorfor skulle de ikke si det som er sannheten? JEG er hud TERAPEUT!!
Quirky Skrevet 17. april 2006 #11 Skrevet 17. april 2006 Du trenger ikke akkurat den, så lenge den du bruker har høy nok faktor. Jeg bruker nå solkrem for ansiktet fra Vichy, med spf30 og en blanding av fysisk og kjemisk filter. L'Oreal-konsernet har patent på noen av de beste solfiltrene som finnes, nemlig Mexoryl SX og XL. Jeg likte ikke den fra MD Formulations. Den gjør huden min hvit, "nupper" av så det ser ut som jeg har brukt viskelær i ansiktet, og renner med en gang det blir varmt. ← Flott, for jeg har nylig kjøpt solkrem fra Vichy etter anbefaling fra deg. Den jeg har kjøpt blir til og med anbefalt for kombinert/fet hud, så den burde ikke gi meg kviser.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #12 Skrevet 17. april 2006 Flott, for jeg har nylig kjøpt solkrem fra Vichy etter anbefaling fra deg. Den jeg har kjøpt blir til og med anbefalt for kombinert/fet hud, så den burde ikke gi meg kviser. ← Om den er fra Vichy bør du se bak å ingredienslista......
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #13 Skrevet 17. april 2006 Ja, kanskje si grunnen og da..... Om du bruker kremer med mineraloljer og paraffin vil det gå utover virkningen av syrene i MD`s facial lotion som du bruker, og du vil få mye dårligere effekt!!
womanpower Skrevet 30. april 2006 #14 Skrevet 30. april 2006 Jeg har gode erfaringer med www.beautybridge.com . Husker ikke akkurat hva jeg betalte for facial lotion, du kan jo sjekke på siden. Jeg bruker fuktighetskrem i tillegg, som gjesten over sa er facial lotion bare et serum, den gir ikke fuktighet. ← Hei. Jeg ser at du har gode erfaringer med www.beautybridge.com, lurer på om hvis f.eks jeg handler for under 200 kr så er det tollfri? selvom f.eks et produkt koster 198 kr .. .så har porto noe å si eller ikke? hvis man handler over 200 kr, så hvor mye blir det hvis den blir stoppet på toll?
Quirky Skrevet 30. april 2006 #15 Skrevet 30. april 2006 Hvis produktet koster under 200 (uavhengig av porto) blir det ikke stoppet i tollen, så lenge det er merket med rett verdi utenpå pakken (det hender at firmaer inkluderer porto i verdien utenpå pakken, ved en feil). Jeg ba dem om å skrive ned verdien begge gangene jeg bestilte (eget felt under bestillingsprosedyren for spesielle merknader der man f.eks kan be om slikt), og det gikk greit.
Lillesøster Skrevet 30. april 2006 #16 Skrevet 30. april 2006 Jeg likte ikke den fra MD Formulations. Den gjør huden min hvit, "nupper" av så det ser ut som jeg har brukt viskelær i ansiktet, og renner med en gang det blir varmt. ← Det er fordi den ikke skal smøres inn, men klappes forsiktig inn i huden. Da unngår man disse "nuppene" som du sier. Kan virkelig anbefales.
womanpower Skrevet 30. april 2006 #17 Skrevet 30. april 2006 Hvis produktet koster under 200 (uavhengig av porto) blir det ikke stoppet i tollen, så lenge det er merket med rett verdi utenpå pakken (det hender at firmaer inkluderer porto i verdien utenpå pakken, ved en feil). Jeg ba dem om å skrive ned verdien begge gangene jeg bestilte (eget felt under bestillingsprosedyren for spesielle merknader der man f.eks kan be om slikt), og det gikk greit. ← men er det sant at man kan få penger tilbake ved å ta bilde på kvitteringen (toll) samme måte som SN??
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2006 #18 Skrevet 30. april 2006 men er det sant at man kan få penger tilbake ved å ta bilde på kvitteringen (toll) samme måte som SN?? ← Det er kun SN som tilbyr dette.
womanpower Skrevet 30. april 2006 #19 Skrevet 30. april 2006 Det er kun SN som tilbyr dette. ← så rart.... en sa at fekk penger tilbake fra beautybridge hmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå