silja Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 haster litt.. hva gjør jeg med eggeplommer jeg ikke skal bruke?
Arkana Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Lager hjemmelaget iskrem, majones/aïoli eller gullkake (du finner oppskriften på KG om du søker).
Lady Lovelylocks Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 haster litt.. hva gjør jeg med eggeplommer jeg IKKE skal bruke? ← Hvis du IKKE skal bruke dem, kan du vel bare kaste dem
Gjest Hippopotamus Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Bruker det i pannekaker, vafler, omelett, eggerøre...
Shea Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Lage god eggekrem og fyll i skoleboller. Du trenger ikke bruke plommene i dag. Ha dem i en kopp og trekk plast over til i morgen så bruker du dem i eggerøre til frokosten.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Lager ofte eggerøre/omelett kun fra eggehviten selv, og vet hvertfall hva jeg gjør med de gule plommene...kaster de aborterte kyllingfostrene.
Gjest Hippopotamus Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Lager ofte eggerøre/omelett kun fra eggehviten selv, og vet hvertfall hva jeg gjør med de gule plommene...kaster de aborterte kyllingfostrene. ← Nå spiser vi jo ikke befruktede egg, så det er dårlige fostre de plommene du kaster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå