Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 De som skal ta solarium før bryllupet, når begynner de å sole dykk? Og kor mykje solar de dykk?
kitekatt Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Tenkte jeg skulle begynne tre uker før. 2 ganger i uka, også en gang i uka siste uken. Ser litt an hvor mye farge jeg får, vil jo ikke være BRUN liksom, bare ha frisk farge.
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 Tenkte jeg skulle begynne tre uker før. 2 ganger i uka, også en gang i uka siste uken. Ser litt an hvor mye farge jeg får, vil jo ikke være BRUN liksom, bare ha frisk farge. ← Samme her! Vil berre bli litt gyllen, og mindre vinter-gusten.. Er jo lov å håpe på ein solfylt vår, men eg har mine tvil..
IdaC Skrevet 17. april 2006 #4 Skrevet 17. april 2006 Det er jo veldig avhengig av utgangsfargen din og hvor godt du tåler solen. Jeg er gyllen fra naturens side, og jeg begynte ca 2 uker før bryllupet. Tok 3 dager på rad a 10-12 min, så hadde jeg en pause på noen dager så tok jeg 2 dager 15 min og 2 dager før bryllupet tok jeg 15 min til, til slutt. Da hadde jeg ikke solt meg hele vinter/vår og var redd for å bli solbrent, derfor tok jeg det kortere tid over flere dager.
Gjest gjesta Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 PST...Husk å få deres kommende menn til også å få tatt litt sol. Det ser ikke bra ut med en fresh og "sunkissed" brud, og en halvblek brudgom!
Gjest Markblomsten Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 (endret) Her tenker jeg vi begynner å ta sol en gang i uken om ikke så lenge. Så må vi vel intensivere litt i juni, og håpe på den naturlige solen som et supplement. Endret 17. april 2006 av Markblomsten
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Får begynne snart då kan hende ja.. Får sjå om eg får mannen med på nokre timar også! Hehe... men han blir fort naturleg brun også då, det blir IKKJE eg!
marsy Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Får begynne snart då kan hende ja.. Får sjå om eg får mannen med på nokre timar også! Hehe... men han blir fort naturleg brun også då, det blir IKKJE eg! ← Ta en skikkelig skrubb i dusjen før du begynner å ta sol. Kjøp inn skrubbekrem (Body Shop sine er herlige) og gjerne en skrubbehanske og kjør på Smør inn med en god fuktighetskrem etterpå, og gjenta 1-2 ganger i uken. Da får du myk hud, som holder på brunfargen bedre, og som ser frisk og flott ut
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Ta en skikkelig skrubb i dusjen før du begynner å ta sol. Kjøp inn skrubbekrem (Body Shop sine er herlige) og gjerne en skrubbehanske og kjør på Smør inn med en god fuktighetskrem etterpå, og gjenta 1-2 ganger i uken. Da får du myk hud, som holder på brunfargen bedre, og som ser frisk og flott ut ← Takk for tips!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå