ringblomst Skrevet 18. april 2006 #21 Skrevet 18. april 2006 Synes terskelen din er litt lav her. For hva var det du reagerte på: at de diskuterte? At de satte seg i sofaen din? (du har vel latt andre sette seg i den sofaen før?) Eller at de diskuterte på et annet språk? Ja, det er noen som snakker tenker seg om, snakker samme og diskuterer seg imellom før de kjøper bolig. Også på visningen kan det hende folk snakker sammen. Ja, det er folk som er litt dårlig til beins eller blir slitne av å gå på visninger hele dagen. da er det vel ikke så rart at man kan sette seg ned på en stol mens man er på visningen? Vi hadde ikke sitteforbud på vår visning. Og ja, det er folk som snakker andre språk enn norsk her i verden. ← Oj, her får jeg pepper . Den siste kommentaren synes jeg er ganske festlig etter som jeg er halvt utlending selv . Nei, jeg reagerte ikke at de snakket på et annet språk, men at de tok seg til rette i sofaen vår. Ja, andre har sittet i den før, men JEG (og tydeligvis ikke dere - fair enough) opplevde hele situasjonen som underlig. Og nei, de var ikke dårlig til beins, om de hadde vært på visninger hele dagen, vet jeg ikke, men forklarer kanskje situasjonen . Og selvfølgelig snakker man og diskuterer man når man er på visning. Burde vel kanskje ha kommet med et poeng i mitt første innlegg, om at de etter å ha diskutert seg ferdig, ønsket å forhandle pris med meg (var moren min som skulle selge), samtidig som det var andre på visning... Så det var vel hele opplevelsen min av denne familien som var litt utenom det vanlige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå