Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #21 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg jobbet i en junk food kjede hvor vi bare byttet pakning på hamburgerne etter de hadde ligget 20-30 min. Burgerne skulle jo kastes etter 10 min. Dette var det sjefen som insisterte på, for å spare penger. Yumi! En burger som er like tørr som flatbrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Smilla Skrevet 30. november 2002 Forfatter #22 Del Skrevet 30. november 2002 I dag tidlig dro jeg for å handle litt ekstra god frokost på min nærbutikk. Møtte en bekjent og vi pratet litt om alle disse avsløringene de siste dagene. Se her sa hun og viste meg 2 muse/rottefeller som lå forholdsvis godt synlig 2 steder i butikken. Rimi på Makrellbekken har herved mistet en kunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. november 2002 #23 Del Skrevet 30. november 2002 Uff............ også jeg som skal ut og spise med jobben i kveld. Mista litt lysta på det, jeg nå...... Holder meg til ostepops, jeg. Ække no surr der, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. november 2002 #24 Del Skrevet 30. november 2002 Men Frk. Smilla: Det er da bedre at det er satt opp feller enn at musene løper rundt i butikken?? Det er i alle fall gjørt noe for å fjerne problemet i den butikken. Mus kommer inn uansett på denne tiden av året, særlig på steder der det oppbevares mat. Tror at dette er ganske vanlig både i butikker og hjemme hos folk jeg. Hvis du skal finne en butikk der det ikke er mulighet for at musene skal komme inn, da må du jammen lete lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Smilla Skrevet 30. november 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 30. november 2002 Lea du har helt sikkert rett, og for alt jeg vet er dette kanskje vanlig i alle matbutikker. Men jeg synes det er ekkelt likevel jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. november 2002 #26 Del Skrevet 30. november 2002 Dette er vanlig både på restauranter og i butikker. Men hvis du ser litt på renholdet i butikken.. er det skittent og mye søl på gulvet o.l. så er det større sjanse for mus i butikken. Er det rent, så er det nok et problem de sliter med akkurat nå. Har sett musefeller i store, fine butikker jeg. (Ingen nevnt, ingen glemt). Og jeg VET at det er restauranter som her problemer med mus. Ville heller bekymret meg for smuglervarer og hygiene hos de ansatte tror jeg. Folk som tar i penger og mat uten å vaske seg. Kjøtt som oppbevares i for høy temperatur og overskrider datostemplingen. Lokaler som ikke blir rengjort. Ferskvare avdelinger som ikke har internkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå