Gå til innhold

Lei av sjefen og kollegene...

Anbefalte innlegg

Gjest Sigrid Johanne
Skrevet

Må bare spørre: er jeg alene om å tenke slik? :sjenert:

Jeg har vært i arbeidslivet i et par år i full stilling nå (på et mindre sted) og er nå rett og slett lei av kollegene og sjefen!

Alt var så spennende og bra til å begynne med, men nå er jeg misfornøyd med lønn, synes alle de andre er kjedelige, osv..jeg mistrives, samtidig er jeg i en situasjon som gjør at jeg jobbe her i ca. 1 år til.

Må legge til at jeg har gode karrieremuligheter videre, men ikke på arbeidsplassen jeg er nå.

Hvordan kan jeg holde ut...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg tror alle har det sånn innimellom, men at det som oftest går over. Dette er jo tross alt ikke venner du har valgt selv, men folk som mer eller mindre tilfeldig jobber der du jobber.

Jeg håper det går over og at du kan holde ut så lenge du må. :)

Skrevet

Det er helt vanlig å være lei av både jobben, kollegaene og sjefen. Sannsynligvis er de lei av deg også innimellom.

Gjest Sigrid J.
Skrevet
Det er helt vanlig å være lei av både jobben, kollegaene og sjefen. Sannsynligvis er de lei av deg også innimellom.

Ja, skulle jo tro de ble like lei av meg...det forstår jeg godt.

Men nå var det meg da. Jeg er ikke bare .litt lei dem, siden vi er så få er jeg veldig lei av dem!

Men hvordan holde ut videre da, ett år er lenge synes jeg :tristbla:

Skrevet

Det innlegget kunne vært mitt!

Jeg gikk fra å ikke like hverken job, sjef eller kollegaer til å rett å slett hate dem. Men lønnen var ålreit og jeg planla å få ett barn til så jeg fant ut at det var ålreit å bli der til jeg fik barn sånn at jeg ikke begynte i ny jobb og sluttet med en gang fordi jeg var blitt gravid.

Mens jeg var i permisjon sluttet jeg. Nå skal jeg finne meg en ny jobb. Denne gangen skal jeg se minst like mye etter trivsel og ikke bare lønn når jeg leter...

Har lært på den kjipe måten at penger absolutt ikke er alt...

Gjest Gjest_Rannveig_*
Skrevet

Og nå er påsken over, arbeid begynner igjen i morgen. Har så lite lyst til å sette meg på lokaltoget til Oslo for å se igjen kolleger og sjefer....har fått de langt oppe i halsen, de er råkjedelige! Vurderer å bytte arbeidsplass, der jeg jobber skjer det nada og lønna er elendig :murvegg:

Gjest Gjest1
Skrevet

Kan du ikke gjøre noe selv for å trives? Hva med å prøve å se etter positive sider ved kollegene dine? Skrive dem ned kanskje?

Skrevet
Kan du ikke gjøre noe selv for å trives? Hva med å prøve å se etter positive sider ved kollegene dine? Skrive dem ned kanskje?

Kanskje men det får være grenser til jobbing ved siden av jobben da! Skal en jobbe med arbeidet sitt, ektemannen og i tillegg kollegene og sjefen, så blir det jo bare jobbing, jobbing, jobbing...

Kan jo kalle en spade for en spade og si at de er håpløse, liker dem ikke og at de er råkjedelige! :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...