Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en mascara som gir en fin og naturlig look. Ikke så mye volum, men mer lengde - og det er viktig at den separerer vippene bra. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

L'Extreme fra Lancome. Gir mye lengde, men lite volum. God børste og fin, sort farge.

Skrevet

takk! skal notere meg den! drar på tax-free snart :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Helena Rubinsteins Spectacular er veldig bra, og Lash XL fra Estee Lauder.

Skrevet

*notere*

Jeg har Lash Queen fra HR nå, men den er egentlig litt voldsom... Kan ikke bruke den til vanlig liksom.

Gjest Gjesta
Skrevet

Spectacular gir flott lengde, men ikke noe særlig volum, så den er utmerket til daglig. I tillegg sitter den veldig godt. Definicils fra Lancome skal være ganske lik, men den er det veldig mange år siden jeg har prøvd.

Selv skal jeg kjøpe Naturally Glossy Mascara fra Clinique neste gang jeg skal ha ikke-vannfast mascara. Denne gir en veldig naturlig effekt, sitter godt, og som navnet sier, blir fargen blank, ikke gråaktig matt.

Skrevet

Lancôme Hypnôse. Kan absolutt anbefales! Jeg "får" ihvertfall lange, flotte vipper av den. Den gir litt volum også, synes det er greit at vippene ikke ser ut som fluebein...:-)

Skrevet

Jeg synes Dior Diorshow er kjempegod. Gir ikke veldig mye volum. Ellers så signerer jeg på Clinique Naturally Glossy. Den ser veldig naturlig ut.

Skrevet

Kanebo 38 grader er veldig fin til hverdagsbruk.

Skrevet

Jeg liker også Diorshow veldig godt. Liker den vannfaste best og den drysser ikke.

Skrevet

liker veldig godt l`extreme fra lancome og masterpiece fra maxfactor

Skrevet
Kanebo 38 °C :Nikke:

Spesielt om man bruker en primer under! (Jeg foretrekker Guerlain sin)

Skrevet

Wow!! Har litt å velge i her ja! :overrasket::ler:

Skrevet

Maybelline Unstoppable - rimeligere og faktisk veldig god!

Skrevet
Spesielt om man bruker en primer under! (Jeg foretrekker Guerlain sin)

Hva gjør en primer før mascara?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...