Quirky Skrevet 16. april 2006 #1 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg vil ha en lett jakke til vår/kalde sommerkvelder, som jeg kan bruke når jeg går turer og sykler. Har vært og kikket litt på nettet, men fatter ingenting av alle betegnelsene..hva er en softshell-jakke? Hardshell, det er vel et vanntett "ytterlag"? Hva skal jeg egentlig se etter? Har blant annet sett på denne:. Kan den passe? Står jo ingenting om at den er foret (jeg vil jo ikke ha varmt for a la fleece), da er den vel ikke det? Endret 17. april 2006 av Factory girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 17. april 2006 #2 Del Skrevet 17. april 2006 Masse "fagspråk" som er nesten ubegripelig Kanskje like greit å ta turen til Sportsbutikken feks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #3 Del Skrevet 18. april 2006 En softshell jakke er ikke foret, navnet sier seg selv, soft betyr at jakken er myk, hard betyr at jakken er stivere. Den jakken du har sett på er en tynn jakke du også kan bruke under en annen jakke dersom det er veldig kaldt. MEn ville godt i en sportsforetning og prøvd jakkene på. Og gå for en som er vantett og vindtett. hagløfs og Norheim har bl.a mye bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 18. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. april 2006 Takk! Tror jeg stikker i en sportsbutikk ja, selv om netthandel er enklere (hater å prøve klær i butikker ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå