Gjest Gjest_zenus_* Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Jeg og min kjæreste har akkurat avsluttet et 7 mnd langt forhold til tross for at mye av gnisten har vært borte, vi har nesten ikke sex lenger, og vi har grodd sammen til å bli mer venner enn kjærester. jeg var den som tok det opp etter mye om og men, og vi fant ut at det eneste vi kunne gjøre for å finne ut om det var rett å fortsette - var å skille lag. Vi har snakket mye etter bruddet, å vi savner hverandre.. men er så usikker!! har lyst til å være i armene hans igjen..han sier det eneste er å ta tiden til hjelp å finne ut om vi er ment for hverandre. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..og i tillegg har jeg møtt en annen, men har på følelsen av det ikke er ekte det han føler for meg. Vet at det ikke er lurt å hoppe rett over på en annen rett etter brudd, men er rimelig betatt.. vet ikke helt å ordsette meg nå, men jeg er midt i mellom to personer, og er veldig usikker på følelsene mine, hvem og hva skal jeg satse på? Håper på råd fra noen der ute..
Missbumblebee Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Har bare et lite og kort råd til deg jeg.. Vær heller alene litt. Bli ferdig med han du har hatt et forhold til før du involverer deg med en ny. Du sier at du ikke tror han nye har rette følelser for deg, sier ikke det nok om at han ikke er noe å bruke tid på? Eller trenger du bare en å "leke" med til du finner en du heller vil ha? Sannsynligvis er heller ikke eksen den helt store for deg, dersom det etter bare 7 mnd har gått som det har.
valentino Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 vet ikke helt å ordsette meg nå, men jeg er midt i mellom to personer, og er veldig usikker på følelsene mine, hvem og hva skal jeg satse på? ← Hvis du ikke vet hva du vil skal du ikke satse på noen. Veien til lykke er å vite hva man vil ha, og gå etter det. Dersom du lar deg avlede av kortisktige fristelser oppnår du ikke det du virkelig vil ha. Hvis du ikke vet hva du vil ha bør du date flere menn. Gjerne menn som er litt forskjellige. Litt annerledes enn de du vanligvis har vært sammen med. Du behøver ikke ha sex med dem, det er opp til deg, men blir litt kjent med dem. På denne måten kan du finne ut hva du vil ha, og ikke vil ha. Det er ikke tilfeldig at enkelte stadig lykkes og mens andre alltid mislykkes. Det er snakk om evnen til å sette seg mål og å gjøre ting som vil føre fram til dette målet. Den viktigste årsaken til alle mislykkede forhold er at folk blir sammen altfor fort uten å vite hva man faktisk vil ha. I stedet for å strebe etter det, så lar de seg lokke av kortsiktige fristelser. Disse tingene gjelder ikke kun overfor det motsatte kjønn, men også i livet ellers. Ønsker man en fysisk attraktiv kropp er man nødt til å avstå fra kortsiktige fristelser i matveien. Ønsker man økonmisk frihet må man avstå fra å bruke penger på kortsiktige fristelser. Man må også avstå fra sikkerhet og heller ta økonomisk risiko.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Har bare et lite og kort råd til deg jeg.. Vær heller alene litt. ← Skriver under på denne!!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 7 mnd er da ingenting. Begynner man å tvile etter 7 mnd, er det ikke riktig. Med hansyn til han nye; er du klar for et forhold? Har du noe å gi han? Hvis ja, kjør på!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 7 mnd er da ingenting. Begynner man å tvile etter 7 mnd, er det ikke riktig. Med hansyn til han nye; er du klar for et forhold? Har du noe å gi han? Hvis ja, kjør på! ← jeg vet ikke, men om jeg kan se for meg en mulig fremtid med han nye? ja.. men nå virker det ikke som han bryr seg lenger heller.. gidder ikke svare når jeg ringer eller sender melding, så da er det vel egentli avgjort. jeg har iverfall fått smake min egen medisin, å sitter nå igjen med to forskjellige sorger: et savn for eksen og et svikt fra han nye.. men jeg er ivertfall en erfaring rikere uansett, det som skjedde hadde vel en mening..! å jeg tror på det rådet om å være alene litt, selv om jeg gjerne skulle ha funnet en ny en å starte et nytt liv med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå