Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere kan hjelpe meg her. Jeg er på jakt etter en liten veske av typen "plass til nøkler, en leppestift og lommebok". Ikke en hverdagsveske, men til bruk når jeg går ut eller ikke vil drasse på så mye. Den kan gjerne være litt "annerledes" og edgy.

Pris: minst mulig, så jeg er ikke på jakt etter Chanel eller noe sånt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Jeg synes disse er kjempemorsomme. De er laget av resirkulerte bilskilt og fås i mange varianter. Og ikke minst, så er det ikke en veske du ser annethvert menneske bære.

Gjest mote.no
Skrevet
Jeg synes disse er kjempemorsomme. De er laget av resirkulerte bilskilt og fås i mange varianter. Og ikke minst, så er det ikke en veske du ser annethvert menneske bære.

:overrasket: Herregud, det er det styggeste jeg har sett. Går du virkelig med noe sånt

? Eier du ikke smak?

Trådstarter, kom en tur innom oss på mote.no. Der er iallefall folk som vet hva de snakker om når det gjelder stil. Noe det tydeligvis ikke finnes her....

www.mote.no

Gjest gjest1
Skrevet

Jøss, så sympatisk...

Jeg syntes den veskken var kul jeg :)

Skrevet

Trådstarter, kom en tur innom oss på mote.no. Der er iallefall folk som vet hva de snakker om når det gjelder stil. Noe det tydeligvis ikke finnes her....

www.mote.no

Høh! Det må være dagens største overdrivelse.

Jeg synes vesken var morsom. Artig å se noe som ikke er dønn likt ørten andre.

Gjest Wasabi
Skrevet

Kjempemorsom bilskiltveske!!

Ellers anbefaler jeg trådstarter å ta en tur i en større veskebutikk. F.eks har Morris har mye fint til gode priser, og vesker i alle størrelser og fasonger. Kikk litt der og se hva du liker, med litt mer hint om hvilken stil/farger/form/materiale du ønsker så kan flere bidra med tips til deg her. Ønsker du pene designerkopier anbefaler jeg den norske siden www.detlillextra.no

Skrevet

Bilskiltvesken var tøff. Og unik!

Har ellers ingen gode tips.

Catzy

Skrevet

Ååååååååå! Jeg fikk så sykt lyst på sånn bilskiltveske!!!!

Synd jeg har lovt å ikke kjøpe vesker på en stund. De 50 veskene jeg har til nå tar litt plass..... Orginalt og stilig - for oss som HAR SMAK :Nikke:

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes de var fæle, men vurderer å kjøpe en bare på trass mot den usympatiske mote.no-gjesten.

Gjest gjest1
Skrevet
Synes de var fæle, men vurderer å kjøpe en bare på trass mot den usympatiske mote.no-gjesten.

:ler::klappe:

Skrevet

Bilskilt vesken var ikke min greie, men nå er jeg mer inne i skinnvesker jeg da..

Ikke bry deg om mote.no gjesten. Jeg har vært litt der inne og. Og alle inne på mote.no er i alderen 14-19 år. Jeg har inntrykk av at folk her inne er littegranne mer reflekterte (litt flere år på rompa?)

Skrevet
Littlearth , firmaet bak bilskiltveskene.

Ikke min stil, men morsomt konsept. Bedere enn å utrydde krokodiller for at folk skal få pene vesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...