Baby Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Tenkte jeg skulle lysne håret litt nå frem mot sommeren. Er blond, men har blitt litt mørkere siste årene. Hvilke farge ville dere anbefalt? Merker at håret mitt tar farge sent/dårlig, så trenger som som virkelig funker.
smile Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Kjøper hjemmefarging hos frisøren, ikke stor prisforskjell i tillegg til å få god hjelp! Anbefales!
Baby Skrevet 16. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2006 Hva slags hjemmefarging er det, og ikke stor forskjell i forhold til butikk, eller å gjøre det hos frisøren?
smile Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 hmmm, jeg husker ikke hva den het skjønner du. Det er en minicolor. Ikke stor prisforskjell i forhold til butikk tenkte jeg. Det var en rød pakke, men det er bare å spørre hos frisørsalonger, vet det ikke er alle som har det men noen.
smile Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 fant en eske hjemme her, den heter color touch fra Wella
Gjest Fruktfat Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 color touch lysner ikke håret og vil da ikke være noe for deg (er forøvrig akkurat den samme som vi bruker i salongen!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå