Gå til innhold

Jeg hermer

Anbefalte innlegg

Gjest King James II
Skrevet (endret)

Jeg skal herme litt her nå. Og lege inn en historie jeg har skrevet men for et års tid siden. Del 1 av Kirkegårdsvokteren.

men jeg må advare det er en veldig dårlig forteling...Elendig rett og slett.

men det hadde kanskje vert bra om noen som ikke kjente meg eller er i slekt med meg kan si hva de mener,

men jeg må be om en ting..Ikke nevn skrivefeil og kommefeil og punktum feil og andre tegnsetnings feil..Siden jeg vet de er der.

uansett historien er dårlig..og den kalles for Kirkegårdsvokteren.

Den er litt lang.

lang og kjedelig for og vere ærlig...

Endret av Trajan Cicero
Videoannonse
Annonse
Gjest King James II
Skrevet (endret)

borte vekk forsvant den etter ordre fra min herre

SALAMANDEREN

Endret av Trajan Cicero
Skrevet

Dette var del 1 av Kirkegårdsvokteren. Et tips: Ikke skriv del 2! Helt på begynnelsen, da disse to menneskene gikk på kirkegården, ble jeg litt interessert, iallefall nok til at jeg leste videre, men så ble det så utrolig kjedelig at jeg nesten ikke kan tro at jeg faktisk gadd å lese hele greia, og den var laaaaaang!

Jeg vet du ikke ville ha kommentarer på rettskrivingen, tegnsetningen etc., men må si at det var helt elendig, og dette gjorde at det ble irriterende å lese, ufullstendig.

Hmmm, men når alt dette er sagt; jeg leste faktisk hele historien, aner ikke hvorfor så dårlig som den var, så kanskje du har noe ved skrivingen din likevel?

Tøft gjort å legge den ut, iallefall, det skal du ha ;)

Gjest King James II
Skrevet

Skal ikke skrive del 2...Jeg er enig den er gørr kjedelig så jeg tar den vekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...