Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare spør: er det tåpelige jenter som er russ i det programmet?

Er det bare meg, eller er det litt smådumme jenter som er med i den serien? Er det mulig...tenk å si så mye dumt på en gang. :overrasket::roll::roll:

Kan ikke huske at jeg var så dum hvertfall.

Er det kanskje et krav for å være poppis å være dum i dag? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bare spør: er det tåpelige jenter som er russ i det programmet?

Er det bare meg, eller er det litt smådumme jenter som er med i den serien? Er det mulig...tenk å si så mye dumt på en gang.  :overrasket:  :roll:  :roll:

Kan ikke huske at jeg var så dum hvertfall.

Er det kanskje et krav for å være poppis å være dum i dag?  :overrasket:

Det er vel heller kua som har glemt hun selv har vært kalv.

Skrevet

:ler: Jeg forstår tankegangen din! Men det er faktisk "bare" 7 år siden jeg var russ selv...

Jeg synesd e virker utrolig barnslige og snakke om så mye uviktig. Så prøver de liksom å likne amerikanske jenter fra amerikanske TV-serier, a'la "so not" og "as if", m.m.

Gucci solbriller og skaut på hodet, de skal liksom representere de populære jentene i Norge, men hvis vi sammenlikner med nettopp disse amerikanske seriene (som de norske ser opp til, tydeligvis), fremstår jo de norske som harry! :overrasket:

Skrevet
Det er vel heller kua som har glemt hun selv har vært kalv.

Jepp.

:ler:

Selvsagt har ikke alle vært slik. Men selv vet jeg utmerket godt at jeg selv har vært høyrøtet og sagt mye dumt utad i alderen 14-20 år, på tross av gode karakterer og mye frivillig arbeid. Ikke alt synes like bra utad.

Likevel er jeg blitt en høyt utdannet person som reflekterer mye.

Skrevet

Hadde forstått dere hvis jeg var ei gammal røy...men jeg er altså bare 25 år og det er ikke lenge siden jeg selv var russ!

Lar meg fortsatt overraske over hvor korttenkte disse russejentene er jeg da..

Skrevet

Jeg var russ i fjor, jeg. og jeg har tenkt det samme.

Russejenter er forskjellige de også. Uansett alder.. ;)

Skrevet

Jeg har tenkt det samme, og er glad det ikke er mine døtre som opprer så dustete på TV.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Karianne_*
Skrevet

Måtte le for meg da jeg så dette programmet igår ... disse "dumme" russejentene gikk ut fra videregående med stort sett bare 6-ere på vitnemålet ... i tillegg til ett par 5-ere ... Gjorde dere det?

Skrevet
Måtte le for meg da jeg så dette programmet igår ... disse "dumme" russejentene gikk ut fra videregående med stort sett bare 6-ere på vitnemålet ... i tillegg til ett par 5-ere ... Gjorde dere det?

Uten at jeg skal uttale meg om programmet vil jeg bare si at utmerket hukommelse ofte er et større våpen enn intelligens for å få gode karakterer i den norske grunnskolen.

Hva programmet angår så tror jeg de er som den jevne hop av norsk ungdom, bare med litt mer penger enn den jevne hop av oss ;)

Tror nok ikke de hverken er så mye dummere eller smartere enn alle andre.

Gjest Gjest_Karianne_*
Skrevet

Nå regnes ikke videregående skole for grunnskole. Jeg anser meg selv for å være ganske skoleflink - men jeg var ikke i nærheten av å gå ut med sånne karakterer som endel av de jentene der gjorde. Det å få overtall av 6-ere etter 3-årig videregående er en uhyre flott prestasjon - og slett ikke vanlig.

Skrevet

Jepp.. ;)

Men nå skal det sies at karakterer kommer an på fag man har hatt og standarden på skolen også... Og at sosial intelligens ikke nødvendigvis har en sammenheng med hvor boksmart man er... Det er en STOR forskjell.

Skrevet

Bør vel også føye til at mest sannsynlig er det klippet og redigert slik at de mest tåpelige gullkornene kommer med i sending. ;)

Jeg er da kjent for å si en del snodige ting selv.. :ler:

Det jeg reagerte mest på, var vel at jentene virket så borskjemte og selvopptatte. Men det betyr ikke at de er dumme.

Gjest Chantal
Skrevet

Noen av dem virket helt ok. Det jeg ikke hadde særlig sansen for var det som sto på bussen deres. "Don't hate the players, bla bla bla..." :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...