Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Hei..At jeg bare lurte på, når vi shaver oss nedentil blir det jo masse røde prikker..det kan jo ikke være noe fint å se på eller utføre sex med..har dere noen råd til å dempe de prikkene..eller no sånt.?? Og et spørsml til hvis du vokser deg nedentil kommer det røde prikker da? takk på forhånd for alle svar
Nemipia Skrevet 17. april 2006 #2 Skrevet 17. april 2006 Hei. Prøv invit vibratorrens etter du har barbert, det er meget effektivt mot røde prikker/nupper. Kan svi litt med en gang, men går fort over, og resultatet er bra.
Aeriana Skrevet 18. april 2006 #3 Skrevet 18. april 2006 (endret) Vibrator-rens etter å ha barbert seg med helt nytt barberblad funker ganske bra på meg. Med et litt brukt barberblad - ikke fullt så bra. Endret 18. april 2006 av Aeriana
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 Vibratorrens har jeg aldri hørt om.. Hva er det? Og for får man kjøpt det? Pris...
iss Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 Venninna mi sier hun har hørt at talkum gjør samme nytten!! Gjør vistnok at man ikke klør og da minsker prikkene Noen som har hørt om det??
Nemipia Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Vibrator-rens er som navnet sier rensemiddel for vibratorer. Du får iallefall kjøpt det på kondomeriet, og andre butikker der dem selger vibratorer og sånt.. Og på de fleste erotiske nettbutikker. Koster vel rundt 80-100 kr.
Gjest Snus Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Røde prikker betyr at huden ikke er vant til å være barbert. Fortsett å barber deg jevnlig, hver/ annenhver dag så skal du se huden blir uten prikkene. Som det nevnes over her er det viktig med rent blad selvfølgelig.
Aeriana Skrevet 18. april 2006 #8 Skrevet 18. april 2006 Huden min er iallfall vant til det, har drevet med dette tullet i årevis Får nupper allikevel jeg hvis jeg ikke bruker heeelt nytt blad. Talkum funker ikke på meg. Fikk tips om en A-krem som man får kjøpt på apoteket også, funka heller ikke. Så det beste tipset mitt er vibrator-rens
Gjest matta Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Huden min er iallfall vant til det, har drevet med dette tullet i årevis Får nupper allikevel jeg hvis jeg ikke bruker heeelt nytt blad. Talkum funker ikke på meg. Fikk tips om en A-krem som man får kjøpt på apoteket også, funka heller ikke. Så det beste tipset mitt er vibrator-rens hvor får jeg kjøpt dette ? Og hvordan barberer du deg for og unngå kutt?
Gjest babba Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 På kondomeriet har de også noe som er ment til å smøre på, etter intimbarbering. Unirens, heter den. Grønn tube. Søk på sidene til kondomeriet, så finner du den nok. Funker kjempe bra! Har ikke prøvd vibrator rens, men regner med det er noe av det samme. Svir når det tas på, men jeg får ikke røde prikker hvis jeg smører meg med en gang, samt etter 12-24 timer. :-) Kjenner mange som endelig ble kvitt problemene etter å ha prøvd denne! Og til matta her; på apoteket har de barberskum som ikke skummer... Det vil si, du ser faktisk huden mens du barberer deg, og det blir mye lettere å unngå å kutte seg. Et siste G E N I A L T råd, etter min mening: På blant annet "life" har de en trepakning med barberblad-"kniver" (husker ikke hvilket merke, men en gul, grønn og rosa kniv i hver pakke) som er ment til å bruke på øyebryna. Disse er geniale å bruke "der nede", mye bedre kontroll, de er ordentlig skarpe og også disse hjalp med å redusere røde prikker (bare husk å kaste de hvis de blir sløve, ellers lugger de forferdelig). En slik tre-pakning holder lenge. Mye bedre enn vanlig barberhøvel Har forresten prøvd andre typer/merker, som var ubrukelig sløve. Min anbefalning er derfor disse man får blant annet på Life!
Lykkelitenen Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Det som har hjulpet meg er: * Å bruke et godt skum (EOS sin barberkrem er den beste jeg har prøvd til nå, knuser andre typer barberprodukter, inkludert de som er spesielt laget til underliv) * Ta seg god tid * Være lett på hånden * Barbere først med hårene, ett strøk pr område, påføre mytt skum og så barbere mot hårene, ett strøk. * Skylle godt med kaldt vann * Klappe huden tørr * Gå over med Skin doctor sine ingrow wipes. Brukes så disse om kvelden og Unirens om morgenen de neste dagene. Da holder huden min seg nuppefri og jeg har ingen problemer med inngrodde hår heller. Skin Doctors fås på fellunigue eller lookfantastic, og noen Vitabutikker kan ha restelager av denne... Unirens kjøpes hos Vita eller på kondomeriet. Jeg synes jeg får best barbering om jeg bruker blader som ikke er blitt sløve, men som heller ikke er helt nye. Høs meg gir nye blader alltid sårhet. Så her bør man prøve seg frem til hva som fungerer best
Gjest Serena Skrevet 2. august 2010 #12 Skrevet 2. august 2010 Jeg får alltid røde nupper av shaving der nede, kan kun bruke veet hårfjerningskrem ellers så ser det ut som jeg har fått skikkelig kvise angrep.
lille-lure Skrevet 2. august 2010 #13 Skrevet 2. august 2010 Jeg bruker en helt ny høvel når jeg skal barbere meg neddentil. Om det skulle bli irritert bruker jeg Aloe Vera. Eller en bodylotion uten parfyme.
Annie19 Skrevet 2. august 2010 #14 Skrevet 2. august 2010 Eg brukar asan sin "shaving gel" eller kva den heiter, gjennomsiktig tube med lyserosa tube. Den brukar eg når eg barberar. Då eg er ferdig tek eg på rfsu sin "after shaving gel". Forhaldsvis lita, grå tube. Det fungerar supert! Du får kjøpt det på matbutikkar, vita, spar kjøp osv. Har prøvd både vibratorrens og unirens frå kondomeriet, men det virkar ikkje like bra. Kanskje det er den lyserosa som er utslagsgivande? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå