silja Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 trenger gode tips jeg.. har servert boller og brownies for mange ganger nå
iss Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Masse oppskjærte grønnsaker og ulike dipper! Og gjerne litt frukt ved siden av
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 Hjemmelagede frokostbrød med godt pålegg. Spekemat Quiche Pastasalat
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Hva med pizzahorn ? Kan lages i forveien og fryses ned.
Arkana Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Smørbrødkake? Har lagt ut oppskrift her. Eller hva med en god pai, du finner mange fine oppskriver her på KG.
silja Skrevet 16. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2006 pai er jo et lurt forlsag, men det får jeg aldri til - og orker ikke stresse med det den dagen da;) tenker helst litt sånn kake, snacks og ikke nødvendigvis mat/varm mat. oppskjært frukt er jo nydelig da, men greiest å ha noe jeg kan gjøre klart i forveien og sette frem. Frukt blir ofte litt brunt og sånn synes jeg av å stå - selv om jeg bruker å ha på sitron.. hvilke grønnsaker til dip da? og hvilken dip(er)?
Gjest LoisLane Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 Mat slår ofte vel så godt an som masse kaker. Hjemmelagde rundstykker med pålegg er alltid godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå