Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Trodde aldri jeg skulle komme i den situasjonen at jeg vil ha hjelp til å tolke noe. Jeg er ikke den som vanligvis analyserer alt i det vide og det brede, jeg tar ting som det er. Dvs. det som står det er det folk mener og ikke noe mer. For knapt 3 måneder siden ble jeg kjent med en kompis av ei venninne, men kun via sms og nettet. Vi kom i god kontakt med en gang, da vi har en del felles interesser. Så etter et par uker skjønte jeg vel at jeg hadde noen følelser som ikke gjaldt vennskap Men hadde ikke noe problem med å takle dette. Bortsett fra når han eller vår felles venninne snakket om ham og andre damer. Samtidig har også han problemer med at jeg snakker om gutter. Han blir sur om jeg snakker om gutter, eller at jeg skal på byen for å sjekke. Min venninne har på følelsen at det er noe. Men jeg blånekter. Jeg vil ikke innrømme noe. Dette har nok begrunnelse i at jeg ikke vil at det skal komme ham for øre at jeg liker ham mer som en venn. Er redd for å ødelegge vennskapet. Så til det jeg trenger hjelp til. Jeg føler meg som en fjortis, og det har jeg aldri gjort før. Og nå er jeg langt over 30 og mamma Når jeg sender sms får jeg stort sett svar omtrent før jeg har sendt meldingen, 4 av 5 ganger. Hvis ikke jeg har tatt kontakt innen et par timer etter normal jobbtid, så kontakter han meg med spørsmål om hva jeg driver med. Ofte mye før.Vi kan snakke sammen i timesvis. Han forteller aldri meg om andre damer, det får jeg eventuelt greie på av vår felles venninnne. På sms er han gjerne "på kanten". Dvs. meldingene kan ikke feiltolkes. Selv hadde jeg sendt noen meldinger som han hadde tolket feil her en dag, han hadde trodd jeg mente sex mens jeg snakket om noe annet. Når jeg oppklarte dette virket det som om han ble litt sur. Jeg vet ikke. Om noen skjønte noe av babbelet mitt så setter jeg pris på svar Be gjerne om mer info om du trenger.
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 Det virker jo som om dere liker hverandre som mer enn bare venner, så hvorfor ikke satse litt? Hva har du å tape? Egentlig?
Gjest gjest_hi Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 Det virker jo som om dere liker hverandre som mer enn bare venner, så hvorfor ikke satse litt? Hva har du å tape? Egentlig? ← Det jeg er redd for er jo å miste det vennskapet vi har fått, det er det eneste.
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Da må du vurdere om vennskapet er så bra at du kan ofre det for å finne ut om det er noe mer.
valentino Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Venner kommer og går hele tiden. Det må ikke være sånn at en venn ikke er verdt å ofre for et mulig lykkelig forhold. I dette tilfellet virker det som om han er interessert i sex. Å kun være venn med han da er feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå