Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Lang historie kort: er forelsket, ene minuttet lykkelig andre minuttet ulykkelig. Er blitt skikkelig fjortis. Nå føler jeg for å se søtsuppefilmer de lux, men disse har jeg ikke peiling på. Så kom med noen titler til meg
treningsjenta Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 hmmmm when a man loves a woman.. den er bare sååååå fin. griner hver gang! den er nesten slik du beskriver deg selv, i det ene øyeblikket såååååå forelsket og i det andre sååå trist.... armageddon??? skikkelig søtsuppe titanic... trenge rjeg si mer?hehe.... eller ten things i hate about you.. den er jo søt. love actually?? noen forslag hvertfall håper du vil føle deg bedre i løpet av dagen hvertfall
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 you got m@il sleepless in seattle notting hill
Gjest Virvel Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Bridget Jones, kanskje? Dirty Dancing Romeo & Julie
Gjest Donna Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 En offiser og en gentleman - foreslår jeg.
Wonderwoman Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 The wedding date... Skikkelig søtsuppe Kjempefin!
Gjest Erle Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 Foreslår sterkt disse: - Flaskeposten (Kevin Costner, m.fl.) - Alle elsker Mary - Bridget Jones 1 og 2 - Pretty Woman - 13 going on 30 - Duften av kvinne - En fin dag (Michelel Pfeiffer) - En fransk kvinne i min leilighet (Juliette Binoche) - Den eneste ene - Alt en kvinne kan ønske seg Synes de er kjempekoselige og romantiske jeg! Deilig å drømme seg litt bort når så mange norske menn ikke aner hva kvinner vil ha...*sukk*
Anglofil Skrevet 16. april 2006 #8 Skrevet 16. april 2006 (endret) Never Been Kissed Pretty in Pink Some Kind of Wonderful Sweet Home Alabama Nothing Hill Bridget Jones's diary Bridget Jones - On the Edge of Reason Love Actually 10 Things I Hate About You Mannequin While You Were Sleeping Titanic Jack and Sarah Wimbledon Four Weddings and a Funeral Frankie & Johnny Dirty Dancing Grease Pretty Woman Green Card You've Got M@il Sleepless in Seattle When Harry Met Sally Kate and Leopold French Kiss Il Postino/The Postman Dying Young The Way We Were The Prince of Tides Up Close and Personal Out of Africa The Horse Whisperer Legal Eagles Young at Heart That Touch of Mink Pillow Talk Lover Come Back It Happened to Jane Send Me No Flowers Down With Love Gone With the Wind Casablanca To Have and Have Not Ellers har du jo typiske romantiske filmer/mini-serier som dette; Sense & Sensebility Pride & Prejudice North & South (2004) The Thorn Birds Emma Mansfield Park Persuasion Northanger Abbey Mvh Yvonne Endret 16. april 2006 av yvonne
Gjest hi Skrevet 16. april 2006 #10 Skrevet 16. april 2006 Oj så mange gode forslag :D Takk alle samme :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå