Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har søkt litt og ikke funnet noen poll som spør etter sivil status til brukerne på KG...:klø:

Finnes det ikke?

Da spør jeg...:Nikke:

Håper jeg har klart å ta med de alternativene som finnes...:klø:

Eks.

...bor du alene med barn er du enten skilt (om du har vært gift...;), eller enslig.

Endret av Thomasine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Du spør om sivil status her, ikke sosial....

"Sosial status" henviser til klasseskiller: arbeiderklasse, middelklasse og overklasse, man kan ha lav, middels eller høy sosial status.

Gjest camillo
Skrevet

Jeg bor litt kollektivlignende, men min sivilstatus er jo likevel "enslig" (det høres stusselig ut, altså... hehe).

Skrevet
:ler:

Du spør om sivil status her, ikke sosial....

"Sosial status" henviser til klasseskiller: arbeiderklasse, middelklasse og overklasse, man kan ha lav, middels eller høy sosial status.

:sjenert: Ja, selvfølgelig..... :ler::hoho:

...er det mulig...???:hoho:

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Singel. Liker ikke ordet enslig.

Gjest King James II
Skrevet

Er enslig og ville ikke vert noe aent...selv om jeg synnes singel er et bedre ord.

Skrevet

Samboer/forlovet.

Skrevet

Kjønner ikke hvorfor du har med denne som et alternativ:

Samboer med venner/bekjente (kollektiv e.l)

Skal du gjøre en undersøkelse om bosituasjonen til brukerne eller om sivilstatus? Du bør bytte ut dette alternativet med alternativet "kjæreste". Altså har kjæreste men ikke bor sammen (enten man bor alene eller i kollektiv).

Siden jeg ikke kan stemme i undersøkelsen får jeg skrive min sivilstand her: jeg er singel/enslig/aleneboer/ugift. Hvis jeg skal skrive sivilstand i formelle pairer (eks jobbsøknad), skriver jeg alltid at jeg er ugift. Det er sant, og jeg trenger strengt tatt ikke utdype det noe nærmere. Hvorfor skal arbeidsgiver egentlig trenge å vite om jeg har kjæreste eller ikke for å kunne ansette meg?

Skrevet

Du har ingen gruppe for enker og enkemenn.

Vil du ha de i enslige? Men samtidig skiller du mellom

skilte og enslige. Selv om ingen av de i utgangspunktet

har en parter tror jeg enslige, skilte og enker/enkemenn

opplever livet sitt veldig forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...