Catzy Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 Noen som har tips på hvor man får kjøpt Chanels nye rouge Lumieres Magiques på internett. Har sett at det selges på www.ebay.co.uk, men ellers ingen andre steder. I hvertfall ikke som sender til Norge. Har sjekket både Strawberrynet og Look Fantastic. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Du har sikkert funnet ut at de selger den på strawberrynet, og at de selger den på enkelte parfymerier. Jeg kjøpte min på Estetique, og den kostet 350 kr.
Catzy Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2006 Endte med å kjøpe den på Steen og Strøm i Oslo. Veldig fin. Ellers takk for tips! Catzy
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Endte med å kjøpe den på Steen og Strøm i Oslo. Veldig fin. Ellers takk for tips! Catzy ← Er du fornøyd med den?
Catzy Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2006 Har vel brukt den omtrent 5 ganger siden jeg kjøpte den. Men det er ca 4 ganger mer enn det jeg pleier å bruke rouge i en tilsvarende periode, så jeg har brukt den mye til å være meg. Har ikke hatt tid til å sjekke ut de forskjellige mulighetene for skygge og highlights. Men hvis jeg visper alle 3 fargene sammen, blir den veldig fin til meg, så jeg er fornøyd. Catzy
*Dolly* Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Hvordan bruker du highligtheren? Har lest man kan bruke highlighter langs kinnbene, og nesen for å få frem formen på ansiktet. Nå har jeg aldri hatt highlighter, unntatt den i Lumieres Magiques De Chanel. Ville vært nyttig å få vite bruksområdene så jeg kan utnytte den best mulig.
Catzy Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2006 Dolly, det kom med et lite hefte med hvor du kan legge hva. Har du sett på denne? Ellers vil jeg foreslå boka "Making faces" av Kevyn Aucoin. Han har veldig gode forklaringer. Fant en forklaring på websiden han: http://kevynaucoin.com/lessons/?highlighting Mulig du får noe ut av denne? Der er det også link til den boka jeg nevner. Men generelt tror jeg du skal bruke den lyseste av de tre fargene på de delene du vil fremheve. Begyn med lett hånd, og legg heller mer på etterhvert. Så kan du bruke den mer oransjefargede for å legge skygger. Catzy
*Dolly* Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Dolly, det kom med et lite hefte med hvor du kan legge hva. Har du sett på denne? Ellers vil jeg foreslå boka "Making faces" av Kevyn Aucoin. Han har veldig gode forklaringer. Fant en forklaring på websiden han: http://kevynaucoin.com/lessons/?highlighting Mulig du får noe ut av denne? Der er det også link til den boka jeg nevner. Men generelt tror jeg du skal bruke den lyseste av de tre fargene på de delene du vil fremheve. Begyn med lett hånd, og legg heller mer på etterhvert. Så kan du bruke den mer oransjefargede for å legge skygger. Catzy ← Tusen takk for linken, Catzy. Ja, jeg har sett det lille heftet. Ville bare vite 100 % hva highlighter kan brukes til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå