Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #61 Del Skrevet 24. april 2006 Ble mer eller mindre dumpet på en ganske sprø måte selv i fjor. Vi dro på ferie, og på flyplassen på vei ned fant han seg en annen en som han delte hotellrom med hele uka. Det var flere med på turen, og vi var ikke et offisielt par, men vi hadde i praksis vært sammen i et halvt år. ← Fytti altså Jeg hadde blitt så lei meg I slike tilfeller kan man i det minste med sikkerhet si at du definitivt fortjener bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 24. april 2006 #62 Del Skrevet 24. april 2006 Og gifte seg for og ha sex så skille seg etter man fikk sexen må vere ganske ille..vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sorry Skrevet 25. april 2006 #63 Del Skrevet 25. april 2006 Det verste jeg har opplevd når det gjelder dumping skjedde da jeg var 16. Kjæresten min det siste året var 10 år eldre enn meg og hadde vært på guttetur til syden. Jeg ante fred og ingen fare og tok glad imot ham da han kom , vi var samboere og alt... Han sa ingenting men han hadde et nytt lilla silkeskjerf rundt halsen da han kom hjem. da han pakka ut av kofferten fikk jeg se bilde av dama han hadde hatt i syden de siste 14 dagene...festlig!! Og plutselig var det bare for meg å pakke sakene mine og forsvinne. Jeg har aldri, hverken før eller siden opplevde noe så ydmykende og sårende, det satte spor som aldri helt har blitt borte selv om jeg nå er 41 og jobber på samme arbeidsplass som denne fyren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ester Skrevet 1. mai 2006 #64 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jeg var vel ganske slem da jeg dumpa en fyr over telefonen dagen etter at han kom hjem fra en to måneders tur til Australia. Vi hadde ikke sett hverandre etter at han kom hjem. Jeg oppdaget at jeg ikke var noe forelsket i ham mens han var borte, snarere tvert i mot. Da han ringte meg for å avtale å treffes, sa jeg bare at jeg ikke var interessert lengre. Da ble han sur fordi jeg ikke hadde sagt det før han dro (sikkert så han kunne hatt seg med andre damer), og sa at han kom ikke til å felle en eneste tåre! Så fint da, sa jeg, og la på. Vi hadde bare vært sammen noen måneder og fyren hadde store problemer med temperamentet sitt. En gang vi så på en film på tv sammen, gikk jeg på do og spurte hva som hadde skjedd da jeg kom tilbake, for det hadde skjedd noe vesentlig i filmen. Da brølte han "Hvorfor i helvete måtte du gå på dass akkurat nå, da!!!!". Så det var en av grunnene til at jeg tok det over telefonen. Endret 1. mai 2006 av Ester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2006 #65 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg elsker dårlige dumping-historier! Jeg ble en gang dumpet av en fyr som ringte hjem til meg for å dumpe meg, og da jeg ikke var hjemme, fortalte han det like gjerne til mamma (som i sin tur fortalte det til meg). Han hadde møtt en annen og hadde tydeligvis hastverk med å sette igang med henne. En gang var jeg hos en fyr for å dumpe han, men fikk bare ikke frem ordene. Til slutt sa jeg at jeg måtte bort på kiosken og kjøpe røyk, gikk ut og sendte han en sms hvor jeg dumpet han (og gikk ikke tilbake). Huff. En venninne av meg ble "dumpet" ved at hun hadde med seg venninnen sin på fest hos sin nye kjæreste. Da de skulle gå, gikk hun først ut døren - hvorpå fyren smeller den igjen og holder tilbake venninnen for å spørre om telefonnummeret hennes (venninnens telefonnummer, altså)!! Han fikk det selvsagt ikke, men likevel - så frekt! Ellers ble jeg dumpet at en flørt en gang. Vi bodde sammen (i bofelleskap), og tilbrakte masse tid sammen, sov sammen, klinet osv. Dette hadde pågått en måneds tid, og jeg var skikkelig forelsket! Så en tidlig morgen kommer han brasende inn på rommet mitt med noen småting som var mine som hadde ligget på rommet hans. Da jeg står opp noen timer senere, har dama (surprise, har du dame, liksom?) kommet på overraskelsesbesøk fra utlandet!! En venninne av meg dumpet samboeren sin fordi hun møtte en franskmann som var på ferie i Norge i tre uker. Hun visste at det ikke kom til å bære noe sted med forholdet til franskmannen, men hun var så vannvittig forelsket at hun heller ville ha noen stakkarslige uker med denne franskmannen, enn et liv med samboeren sin. Tror ikke samboeren synes det var så greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest innom Skrevet 3. mai 2006 #66 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg opplever for tiden å bli dumpet. For en uke siden var han helt på tuppa, men har ikke hørt en dritt fra han siden. Jeg har bestemt meg for ikke å være den som tar kontakt først, og det er kanskje like greit. Det er jo helt dødt fra hans side. Helt enig med den som sa at de som dumper en med "silent treatment", er noen forbanna feiginger!! eier ikke ryggrad!! Noe av det siste jeg hørte var at "-jeg er jo glad i deg som en venn". vi må bare ta ting litt med ro....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 3. mai 2006 #67 Del Skrevet 3. mai 2006 En venninne av meg dumpet samboeren sin fordi hun møtte en franskmann som var på ferie i Norge i tre uker. Hun visste at det ikke kom til å bære noe sted med forholdet til franskmannen, men hun var så vannvittig forelsket at hun heller ville ha noen stakkarslige uker med denne franskmannen, enn et liv med samboeren sin. Tror ikke samboeren synes det var så greit. ← Syns nå ikke denne var dårlig da, for det er nok andre som ville valgt å være utro i stedet. Da er det nå bedre å avslutte forholdet, selv om en vet det andre ikke vil vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 3. mai 2006 #68 Del Skrevet 3. mai 2006 Eksen min og jeg hadde et på og av forhold i flere år. Ene gangen fikk han mammaen sin til å dumpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #69 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg ble jugd til.. Betrodd at vi skulle ting og tang, men han hadde aldri tid. han holdt meg bare der mens han 'testa' ut om nye dama var 'bedre' enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå