Gå til innhold

hva vil dere si er den

Gjest King James II

Anbefalte innlegg

Min siste var for meg den verste.

Min mann (ja vi var gift og har to barn) kom en søndag inn på kjøkkenet. Sa: Jeg elsker deg ikke mer, du har aldri vært min type. Jeg flytter nå!

Dette kom to dager etter at han i all offentlighet hadde kysset meg og proklamert hvor glad han var i meg. Aldri vist tegn til at han aldri elsket meg.

Og dette var et par dager før jul  :grine:

Hm... har min eks en tvilling? Min kom inn natt til nyttårsaften og sa at han ikke ville bo med meg mer og at han ville flytte der og da. Jeg ba ham i hvertfall bli over natten så han kunne si det til barna selv.

Dette to uker etter at vi hadde vært bortreist en helg for å feire at vi forstatt var like forelsket etter mange år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm... jeg ble på en måte dumpa jeg... vi var ikke kjærester, men elskere og jeg var overbevist om at vi holdt på å bli mer enn det... vi hang sammen omtrent hele tiden, jeg fikk møte alle vennene og familien hans +++

så skulle han ha en guttekveld på byen og jeg skulle ha en jentekveld. vi møttes tilfeldigvis på samme uteplass, jeg fikk et kyss så snudde han ryggen til meg og stakk av... han tok ikke kontakt på ei uke, da fikk jeg bare en sms om at han ikke ville fortsette.

jeg ble kjempelei meg, for jeg trodde vi hadde det fint sammen.

i ettertid fikk jeg vite at han har hatt sex med 13 andre jenter... :overrasket:

snakk om å få et slag i trynet da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Synes det er utrolig lumpent gjort å være utro, så deretter å dumpe kjæresten.. Muligens uten å nevne hvorfor han/hun slår opp og har vært utro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er mange måter som ikke er gode. Jeg har ikke lest hele tråden, kun de to første. En av de verste måten å bli dumpet på er å bli banket opp eller frastjålet alle økonomiske midler og etterpå bli beskyldt for å være løgner, nek, idiot osv. via sms, eller total stillhet (økonomisk svindel).

Og hvis du får kreft, og er døden nær, hører du ikke et ord, men det er kanskje like bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg, her var det jammen mange fæle måtar å dumpe på! Skjønnar ikkje at folk får seg til å gjere det.

Eg dumpa kjæresten min over tlf en gang. Han var på sjøen og skulle vere vekke 6-8 veker. Hadde egentlig tenkt å vente til han kom heim, men han høyrte at noko var gale og spurte kva det var, så då buste eg ut med det. Men det var egentlig like greit. Var kun ilag nokre få mnd og eg trur ikkje han syns det var en spesielt fæl måte å bli dumpa på. :)

Ellers syns eg dei som pluttselig møter på "kjæresten" med armane rundt ei anna dama har opplevd noko av det verste innan dumping. Fytti katta...

Eller ala barneskulen: "Du?? XXX slår opp med deg!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II

en venn av en venn av meg...Gjorde kanskje den mest geniale dumpingen..Den var egentlig ikke så veldig ondskaps full.

Men han ga henne hint i en uke før han dumpet henne.

han kompisen av meg fortale hva han sa og en av de tingene han sa til henne var

du har du hørt om han som sluttet og elske kona si...

så noen dager senere sa han du vet at jeg kan slå opp med deg når som helt.

Og hun trodde han tulle.....Men hvordan hun reagerte når han slo opp vet jeg ikke....

Men den var kanskje ikke så ond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Capricorn
Om man ser bort i fra de helt ekstreme episodene som å dumpe noen på dødsleiet! :overrasket:

Så vil jeg si at det verste noen kan gjøre, er å bare "forsvinne".

Det vitner om særdeles liten ryggrad eller en total manglende evne for empati.

Helt enig i det, ja. Det må være den værste måten å bli dumpet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange grusomme måter å slå opp på, men sånn generelt vil jeg si at det verste må vel være når han bare forsvinner uten en lyd (evt. en sms) og aldri lar høre fra seg igjen - Respektløst.

Hvis man ønsker å gni det videre inn, kan man jo feks. slå opp når dama er gravid i 9. mnd, på dødsleie, i jula, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at den mest grusomme måten å dumpe en person på må være i det tilfelle da "du" ble sammen med vedkommende fullstendig inneforstått med det faktum at dette var kun et forbigående fenomen mens h*n trodde dette var det helt store og "du" lot h*n være i den troen.

Fiks den du Earl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som jeg gjorde kanskje? Sendte en fax til arbeidsplassen hans, der jeg skrev at det var slutt mellom oss og at jeg hadde pakket og reist.

Han ble visstnok knust.

At det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Jeg synes det er ille når man gjør det "for åpen scene" som feks å møte opp på jobben hans/hennes og fortelle det til alle i lunsjen, eller ta det foran foreldre og hele familien på julaften osv. Sms, e-post ol er feigt, men ikke direkte ondskapfullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg ville det vært om han hadde fortalt meg at hun dumpet meg til fordel for en annen kjæreste han hadde hatt bak min rygg over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trajan Cicero_*
Å bli dumpa i sitt eget bryllup må da være det  verste. Men slikt skjer vel  kun  på film :klø:

Nei det skjer faktisk i virkeligheten. Jeg leste om en som sa NEI under et bryllup i Napoli for ikke så lenge siden.. Altså brudgommen sa nei og bruden slo han ned fordi han sa nei..

så der skjer faktisk i virkeligheten og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SavingPrivateRyan

Denne er visstnok sann (som alle historier, liksom).

Et par skal gifte seg. Noen uker før sermonien så får mannen et hint om at forloveden er utro. Han engasjerer en privatdetektiv, og ganske riktig, så viser det seg at hun har et forhold...med forloveren hans. Følgende skjer: Mannen gjennomfører sermonien, tilsynelatende i god stemning. Da han skal tale til bruden sier han følgene: "Jeg vil nå straks forlate festen. Under tallerkene deres ser dere hvorfor, (privatdetektiven hadde klart å ta bilder som viste litt av hvert). Mandag tar jeg ut skilsmisse. Adjø".

Og så gikk han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg ble dumpet over irc hoho :O Av en 17 år gammel gutt (da jeg selv var 17)

I forfjord dumpet eksen meg gjennom hans mye tøffere kamerat. Ja denne karen var 25. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II

en dumpe måte som kanskje ikke hadde vert så veldig bra..Hadde vel vert om man hadde latt som man skal fri og isteden for og fri dumpe han\henne foran flere 10 talls mennesker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Noe sånt som:

Typen drar til syden f.eks. Han ringer etter en uke og dumper meg. :ler:

Nei, dette har heldigvis aldri skjedd meg, men det virker temmelig grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...