Gå til innhold

hva vil dere si er den

Gjest King James II

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
en dumpe måte som kanskje ikke hadde vert så veldig bra..Hadde vel vert om man hadde latt som man skal fri og isteden for og fri dumpe han\henne foran flere 10 talls mennesker..

:hoho:

For en fantasi du har. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg synes det var ganske grusomt da eksen sa jeg elsker deg om kvelden og slo opp morgenen etter.....

Jeg trodde faktisk at vi skulle forlove oss innen kort tid :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli dumpa i sitt eget bryllup må da være det  verste. Men slikt skjer vel  kun  på film :klø:

Jeg ble dumpet tre måneder før bryllupet, og det var ille nok! Fikk ingen annen grunn enn at han var blitt usikker på om det var rett. Drømmekjolen henger fortsatt i skapet hjemme hos foreldrene mine... Snufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FireFighter
Jeg ble dumpet tre måneder før bryllupet, og det var ille nok! Fikk ingen annen grunn enn at han var blitt usikker på om det var rett. Drømmekjolen henger fortsatt i skapet hjemme hos foreldrene mine... Snufs!

hvorfor snufser du over en sånn kar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slutte å ta kontakt er veeeeldig kiipt. Ellers ble en venninde dumpet da hun var i 5 mnd med felles barn, som i utgangspunktet var veldig planlagt og ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var slem nok til å dumpe en fyr på irc engang ... ja, det var veldig dårlig gjort- jeg er klar over det :sjenert:

Ellers kjenner jeg ei som var gravid når kjæresten hennes var utro, veldig hyggelig liksom! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Jeg var slem nok til å dumpe en fyr på irc engang ... ja, det var veldig dårlig gjort- jeg er klar over det  :sjenert:

Ellers kjenner jeg ei som var gravid når kjæresten hennes var utro, veldig hyggelig liksom!  :sur:

Hoho du altså! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg ble dumpet av min forlovede etter jeg ble overfalt og voldtatt. Han taklet det ikke + han ville ikke være med i noe rettsak for det kunne gi familienavnet/bedriften deres ett dårlig rykte :frustrert:

Det var nok like greit at jeg så tidlig hvordan han egentlig var.

I fjor ble jeg dumpet, uten grunn... gikk rundt og lurte på hvoror det var slutt. Han gav meg ingen svar. Det var tungt det :(

Men jeg fikk vite grunnen senere. Jeg var egentlig ikke dumpet...Menn altså! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg ble dumpet gjennom lokalavisa - de hadde vært sammen i et år eller to, og så hadde han vært involvert i en bilulykke. Koma og greier. Da han våknet, var det en helsides artikkel i lokalavisa om han og kjæresten som satt ved siden av han da han våknet - og det var ikke min venninne!

En annen venninne av meg dro på sydentur med venninnene, og da hun kom hjem ble hun dumpet på en helt ok måte - men fyren fikk gjennomgå for at han hadde ventet til etter heisaturen (gode intensjoner - han ville ikke ødelegge ferien hennes, men allikevel). Hun var ganske sinna en stund.

Ble mer eller mindre dumpet på en ganske sprø måte selv i fjor. Vi dro på ferie, og på flyplassen på vei ned fant han seg en annen en som han delte hotellrom med hele uka. Det var flere med på turen, og vi var ikke et offisielt par, men vi hadde i praksis vært sammen i et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mer eller mindre dumpet på en ganske sprø måte selv i fjor. Vi dro på ferie, og på flyplassen på vei ned fant han seg en annen en som han delte hotellrom med hele uka. Det var flere med på turen, og vi var ikke et offisielt par, men vi hadde i praksis vært sammen i et halvt år.

:ler:

Kan tenke meg at det ble en trivelig tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer.

men hva vil dere si er den mest grussome måten og dumpe noen på ?

Hvorfor lurer du egentlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare lurer.

men hva vil dere si er den mest grussome måten og dumpe noen på ?

Det finnes så mange grusomme måter å dumpe noen på...og folk har ulike smerteterskler. Men hvis jeg ble dumpet via telefon og vi har hatt et nært forhold er det grusomt nok.

Det er også grusomt når en mann gråter og klarer aldri å bli ferdig med at han selv dumpet en...da må den han dumpet slite med at han sliter over å iukke klare å slippe taket. Det beste er å bryte direkte, klart og entydig og ikke vingle og være uklar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble dumpa av det som skulle bli min samboer. vi hadde vært sammen i tre år og skulle endelig flytte sammen. jeg hadde sagt opp jobben og søkt skole til dette stedet, fristen for å bytte skole var gått ut. Da sa han plutselig at han ikke var sikker på at vi kunne bo sammen, men at vi kunne jo fremdeles være sammen (han skulle bo på østlandet og jeg i vest)...

Jeg ga beskjed om at vi ikke kunne bo sammen så kunne det hele bare være, vi hadde jo tross alt snakket og gledet oss til dette i nesten to år, trodde hvertfall jeg...

i ettertid har jeg funnet ut at han hadde vært utro også.

glad jeg slapp unna han der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,vet ikke om jeg skal si om jeg ble dumpa eller om jeg gikk fra han.eksen var iallefall utro 1 mnd etter jeg fødte datteren vår.det var tungt det.da flytta vi ut, jeg og lillepia mi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler:

Kan tenke meg at det ble en trivelig tur..

Helt vanvittig gøy - ettersom han ikke ville innrømme det før halvveis i ferien. Men det kom gode ting ut av det også - jeg fikk en ny bestevenn som jeg ikke ville møtt hvis jeg hang rundt med han, og han har forlova seg ut flytta fra landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Den verste dumpehistorien jeg vet om var når en skolevenninne for snart ti år siden ble dumpet av kjæresten/samboeren (de hadde vært sammen i årevis). Han reiste til deres felles hjemsted et par uker før henne og brukte tiden på å fortelle ALLE han møtte (familie, venner, hennes venner, tilfeldige bekjente og tidligere skolekamerater etc) at han skulle dumpe henne når hun kom for ha ferie sammen med han... Mao alle i hele byen visste at hun ville bli dumpa, og jenta selv ante fred og ingen fare... Når hun da kom, dro de sammen på hytta med hans foreldre, der han brukte en uke på å pule henne før han sa at det var slutt. Hun hadde gått hele uka og vært lykkelig uvitende, men stusset litt på at hans foreldre oppførste seg litt rart... Etterpå får hun vite at han har fortalt "gud og hvermann" at han skulle dumpe henne (og hvordan og hvorfor), og noen måneder senere dukker han opp med ei ny dame kliss lik hun han dumpa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente i sin tid en som var hjemme for å jobbe i en periode (de studerte i utlandet), mens mannen fortsatte å studere.

De var gift - men da hun kom tilbake - hadde han forlovet seg - og ny dame var flyttet inn .. hadde bare overtatt alt fra mann/hus/seng og klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg dumpa min eks forlovede rett før jeg skulle på et møte, så vi ikke fikk snakka ut sammen der og da. Det var nok ikke helt fin måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...