Gjest King James II Skrevet 16. april 2006 #1 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg bare lurer. men hva vil dere si er den mest grussome måten og dumpe noen på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. april 2006 #2 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Definitivt over sms. har blitt dumpet av det noen ganger ja. Den ene gangen fikk jeg denne meldingen: "jeg har en god og en dårlig nyhet til deg. den dårlige er at jeg gjør det slutt, men det gode er at vi forsatt kan være venner." har ikke sett snurten av han siden dette! synes det var så feigt av han at jeg ikke gadd å bevare vennskapet Endret 16. april 2006 av Rexina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2006 #3 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg har blitt dumpet både over sms og msn. Like lavmåls begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #4 Del Skrevet 16. april 2006 Den styggeste jeg har hørt om var han som traff dama på et kjøpesenter mens han hadde armen om livet på neste dame. Hilste på dama si og sa i forbifarten at det var slutt uten å senke armen han hadde rundt den nye. Den nye dumpet ham etter kort stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #5 Del Skrevet 16. april 2006 Min siste var for meg den verste. Min mann (ja vi var gift og har to barn) kom en søndag inn på kjøkkenet. Sa: Jeg elsker deg ikke mer, du har aldri vært min type. Jeg flytter nå! Dette kom to dager etter at han i all offentlighet hadde kysset meg og proklamert hvor glad han var i meg. Aldri vist tegn til at han aldri elsket meg. Og dette var et par dager før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #6 Del Skrevet 16. april 2006 Slik som jeg gjorde kanskje? Sendte en fax til arbeidsplassen hans, der jeg skrev at det var slutt mellom oss og at jeg hadde pakket og reist. Han ble visstnok knust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 16. april 2006 #7 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg vet faktisk om en som dumpa dama si som lå på dødts leie. Og hun dama døde 1 uke etter at hun ble dumpet. og typen hennes ja han ble gal og tok selvmord.... Endret 16. april 2006 av Trajan Cicero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #8 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg vet faktisk om en som dumpa dama si som lå på dødts leie. Og hun dama døde 1 uke etter at hun ble dumpet. og typen hennes ja han ble gal og tok selvmord.... ← Det var vel det drøyeste..... Jeg har dumpet en fyr over telefon, men da visste jeg at jeg ikke hadde sjans om å se han face to face på seks måneder....... Og det er veldig lenge siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 16. april 2006 #9 Del Skrevet 16. april 2006 Det var vel det drøyeste..... Jeg har dumpet en fyr over telefon, men da visste jeg at jeg ikke hadde sjans om å se han face to face på seks måneder....... Og det er veldig lenge siden..... ← I det tilfelle er det ikke så ille. Jeg ble dumpet over tlf. av eksen, men det var fordi jeg var i Norge mens han bor i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #10 Del Skrevet 16. april 2006 Nei da er det bedre å gjøre det over telefon, syns jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 16. april 2006 #11 Del Skrevet 16. april 2006 Nei da er det bedre å gjøre det over telefon, syns jeg....... ← Det er et sløs med tid, penger og følelser for begge om man skulle ventet til man var face to face. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 16. april 2006 #12 Del Skrevet 16. april 2006 Like greit å etterlate en gul Post-it lapp sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #13 Del Skrevet 16. april 2006 Det beste er vel og bare bryte kontakten uten og si et ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #14 Del Skrevet 16. april 2006 Det beste er vel og bare bryte kontakten uten og si et ord ← Ja så kan man sitte der med 1000 spørsmål og ingen svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppelure Skrevet 16. april 2006 #15 Del Skrevet 16. april 2006 Det aller slemmeste jeg har vært utsatt for (hvis vi kun snakker om selve dumpingen) er "silent treatment", dvs. typen(e) har bare sluttet å ringe, sluttet å ta kontakt, og vært unnvikende når jeg har tatt kontakt. Det er for så vidt en helt streit sak å ikke ville mer, men man må i det minste ha guts til å si ifra, og helst på en skikkelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 16. april 2006 #16 Del Skrevet 16. april 2006 jeg har blitt dumpa på msn Patetisk. Men måten det skjedde på gjorde egentlig at den personen ble veldig liten i mine øyne, og dermed var det lettere å legge han bak seg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Capricorn Skrevet 17. april 2006 #17 Del Skrevet 17. april 2006 Herregud... å dumpe noen som ligger på det siste er jo helt j..., kan da for søren vente til han/hun er død... :icon_frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #18 Del Skrevet 17. april 2006 Ja så kan man sitte der med 1000 spørsmål og ingen svar? ← Det gjør vel alle det. Om de blir dumpet eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #19 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg dumpa typen min som kom på overraskelsesbesøk fra militæret. Nå hører det til historien at jeg hadde tenkt å slå opp med han neste gang vi møttes, men det var jo ikke meningen at han skulle få det slengt i trynet på den måten. Det var relativt slemt synes jeg, but what can you do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2006 #20 Del Skrevet 17. april 2006 Om man ser bort i fra de helt ekstreme episodene som å dumpe noen på dødsleiet! Så vil jeg si at det verste noen kan gjøre, er å bare "forsvinne". Det vitner om særdeles liten ryggrad eller en total manglende evne for empati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå