FoldOnMe Skrevet 16. april 2006 #1 Skrevet 16. april 2006 (endret) Er det noen som har pløyd gjennom mange øyekremer, og som per i dag har funnet den perfekte? Jeg er 28år, og har plutselig begynt å merke at huden rundt øynene ikke er like elastisk som før Jeg har alltid tatt vare på huden min, og gått til hudpleie siden jeg var 15, men nå begynner huden min og bli eldre og jeg må tilpasse produktene der etter. Jeg bruker Multivitamin power firm fra Dermalogica for øyeblikket, men jeg ønsker meg en krem med litt lettere konsistens som gir MYE fuktighet - Det virker ikke som denne kremen gjør det den skal for meg... Noen som har gode forslag? Tidligere brukte jeg Resolution Yeux fra Lancome, men disse to kremene er kanskje strengt tatt for rike for en på 28? Har også blitt litt skeptisk etter å ha lest forskningsreultater som viser at mange antirynke kremer faktsik bidrar til uttørring for at folk skal tro de trenger stadig mer pleie. Noen som har synspunkter? Endret 16. april 2006 av FoldOnMe
afr0dite Skrevet 16. april 2006 #2 Skrevet 16. april 2006 (endret) Tatt vekk den jeg egentlig skrev fordi jeg plutselig fikk utslett rundt øynene som må ha kommet fra kremen... Endret 17. april 2006 av afr0dite
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Jeg leter også etter en passe rik øyenkrem, og har landet på Exuviance Hydrating Lift Eye Complex. Den har ganske lett konsistens, som en kremgele, men gir masse fuktighet og er ikke så ekkelt silikonaktig som Multivitamin fra Dermalogica. Jeg spurte da jeg kjøpte den, og den er ikke beregnet for "eldre" hud. Ellers er stort sett det med "for aktiv" en myte, all den tid kremer ikke kan gjøre stort mer enn å tilføre fuktighet og beskytte huden.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 md formulations hydrating complex er den beste.prøvdt mange.
Rosenrød Skrevet 17. april 2006 #6 Skrevet 17. april 2006 Jeg har nettopp kjøpt Helena Rubinstein sin Force c øynemkrem, som virker veldig god.
Mint Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Jeg bruker Dior First Action Yeux, og synes den er veldig bra. Men er svinedyr og kan sikkert erstattes med noe rimeligere som er like bra Har dog ikke funnet det enda..
Smørblomsten Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Noen som har prøvd Vichy sin(e)? Koster ca 210 kr på apotek...Bra?
womanpower Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 Noen som har prøvd Vichy sin(e)? Koster ca 210 kr på apotek...Bra? ← vichyen sin sviiiiiiiiiir!....... brukte ikke opp på slutten så kastet jeg den, ellers synes den er veldig geleaktig.....men kjølende ja. anbefaler ikke for de folk som har sensitiv hud.
womanpower Skrevet 18. mai 2006 #10 Skrevet 18. mai 2006 Noen som har prøvd Vichy sin(e)? Koster ca 210 kr på apotek...Bra? ← vichyen sin sviiiiiiiiiir!....... brukte ikke opp på slutten så kastet jeg den, ellers synes den er veldig geleaktig.....men kjølende ja. anbefaler ikke for de folk som har sensitiv hud.
johanne Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 Jeg kjøpte akkurat en fra Biotherm (en liten rosa en) og jeg syns den svir litt når jeg legger den på jeg. Ikke lenge og ikke mye, så det gjør ikke noe. Men skal den det egentlig??
womanpower Skrevet 19. mai 2006 #12 Skrevet 19. mai 2006 Jeg kjøpte akkurat en fra Biotherm (en liten rosa en) og jeg syns den svir litt når jeg legger den på jeg. Ikke lenge og ikke mye, så det gjør ikke noe. Men skal den det egentlig?? ← hvis den svir så vil jeg ikke bruke den nei, det betyr at huden min er sensitiv. Biotherm er full av parfyme i, så kanskje ikke så rart at du reagerte på det, du kan kjøpe en god en som f.eks på apoteket - Avene. Eller hudpleieprodukter - eller så hos parfymeriet (som defleste anbefaler ikke) men uansett.... f.eks shiseido, clarins, clinique (uten parfyme)...... Hørt at mange liker clinique - all about days eller no i den duren
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #13 Skrevet 20. mai 2006 Jeg bruker Babor Sensational Eyes som jeg liker kjempegodt. Det var hudpleieren som anbefalte denne. Forhandles kun av hudpleier i Norge, men kan kjøpes veldig rimelig på nettet fra tyskland hvor den produseres.
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2006 #14 Skrevet 20. mai 2006 Jeg bruker Babor Sensational Eyes som jeg liker kjempegodt. Det var hudpleieren som anbefalte denne. Forhandles kun av hudpleier i Norge, men kan kjøpes veldig rimelig på nettet fra tyskland hvor den produseres. ← Hvilken nettside?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #15 Skrevet 21. mai 2006 Dr.Hauschka Daily Revitalising Eye Cream er litt rik i konsistensen, men trekker seg raskt inn i huden uten å være fet. Den gir mye fuktighet til den tynne huden rundt øynene. Jeg har en prøve nå, men skal kjøpe meg en tube med denn kremen. PS: jeg er 25 år, men huden rundt øynene mine er lite elastisk. :cry:
*Ariel* Skrevet 21. mai 2006 #16 Skrevet 21. mai 2006 (endret) Jeg sverger til Refreshing Eye Gel fra Oriflame av alle ting. Oriflame Endret 21. mai 2006 av *Ariel*
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #17 Skrevet 21. mai 2006 KJøper babor fra denne siden, husk at du ikke skal betale skatt. http://www.inexpensive-cosmetics.com/pi105...m?categoryId=11
Catzy Skrevet 21. mai 2006 #18 Skrevet 21. mai 2006 Bruker en øyegele fra Kanebo, "Inner Balance Intensive Eye Mask & Essence". Veldig fornøyd med denne, da jeg hadde kommet over sjokket å bli anbefalt en sånn i en alder av 28. 28 er da ingen alder! Catzy
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #19 Skrevet 15. november 2007 Jeg fant ut at Esthetique har mest øyekremer med tanke på stramme opp/poser/rynker (deriblant Clinique-all about eyes som var foreslått over). Gå heller til Magic (feks i VGpassasjen) og spør etter en øyekrem som gir mye fukt, som ikke er mot rynker, og som er veldig mild/for sensitiv hud. Jeg er fornøyd med Guinot sin, liker krem-konsistensen også - selv om jeg syns den hadde vært best uten noe parfyme i at all... Disse er alle meget dyre (over 400 kr), men billige øyekremer svir på meg... Dessuten føler jeg at jeg får valuta for pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå