Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når den du elsker har bilde av x'n i nattbordskuffen?

En rasende og skuffet samboer

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

I likhet med alle mennesker har han hatt et liv han har levd FØR det nåværende forholdet. Dette livet vil det som regel være svært lite betydningsfulle spor av, i ens nye liv. Som f eks at et gammelt bilde har blitt glemt fjernet fra en nattbordskuff.

Deler av innlegget er slettet grunnet personangrep. Orakel (mod)

]http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Skrevet

Jeg ville bedt han fjerne det fra nattbordskuffen. Med mindre han har det der fordi han ser på det før han legger seg, ville jeg nok ikke blitt rasende. Kan jo være en ren forglemmelse som gjorde at det lå der...Spør han, da vel! Men gjør det på en ordentlig måte.

Klem fra THIA

Skrevet

Har et lite bilde av x'n på korktavla på kjøkkenet jeg. Ser ikke noe feil i det ettersom vi er gode venner......

Skrevet

Snakk med ham om det! vet at det føles helt tragisk, men det trenger ikke bety noe som helst! mannfolk er utrolig tragiske på å rydde i skuffer og skap :ler:

Skrevet

Jeg er noen enig med noen av de ovenstående svarene her,ja!

Ikke lag noen stor dramascene ut av det,men ta det opp med han på en voksen måte og fortell hvordan du føler deg i forhold til dette!! Elsker han deg og respekterer dine følelser så fjerner han dette med en gang... Gjør han det ikke, så vet du jo hvor du har han!!!!

Men, det beste er å la han forklare seg først! Ingenting er værre enn å gå rundt og tenke ihjel tingene. Tilslutt så har du lagd en stor "ball" knuter...

Kommunikasjon er en meget viktig faktor i ethvert forhold.... :wink:

Skrevet

Som Madden skriver: Gutter er utrolig dårlig på å rydde. Ofte legger de liten vekt på slike ting også. Det er jo ikke sikkert at han vet at han har det der engang!!! gutter er ofte sånn!

Ikke vær rasende på han før dere har snakket om det. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns ikke du skal lage så stort nr ut av det jeg.

Har selv innsett at kjærsten min har et liv før meg. Og, de bildene som han har av gamle damer ja, de får ligge der han vil at de skal ligge. Jeg veit at han ikke leiter frem disse bildene. Så jeg ser ikke noe problem i det. I mitt tilfelle så lå disse bildene ved siden av senga hans. Men, dette var tilfeldig. (jeg syns faktisk det er litt gøy å se hvordan hans tidligere damer så ut jeg da)...

På lik linje så har jeg et tidligere liv. Og, jeg syns det er koslig å ta vare på gamle bilder. Men, de har jeg putta i en eske på loftet. Men, dette skyldes nok mine følelser.

Det er deg han vil ha. Så ikke lag bråk over bagateller.

Skrevet

Man kan jo også stille seg spørsmålet: hva gjorde du i nattbordskuffen hans ?

ville du stille nysgjerrigheten fordi du hadde mistanke om noe ?

ta det opp med han, rolig, og hør hva han har å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...