Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Hei dere... Jeg sliter, sikkert som flere, men å pønske ut morgengave til min kjære...men nå har jeg kommet på noe som muligens vil bli en flott gave... Jeg har lyst til å gi han et bilde av meg selv i sort/hvitt (a4 format). Bildet skal være tatt av en profesjonell fotograf. Jeg skal være ordentlig stylet både hår og make up. Bildet skal være litt frekt, men samtidig uskyldig slik at det kan henge midt i stua om vi ønkser det. Om jeg kun skal ha undertøy/silkesjal på meg eller noe annet er jeg ikke sikker på. Dette må jeg diskutere med en fotograf. Jeg ser for meg noe...Demi Moore lignende bilder..dersom dere husker den flotte bilde serien av henne i sort/hvitt. Hva tror dere om dette? Det jeg vil er at han skal være stolt av bildet, stolt av hans ferske frue... (PS..dersom dere har tips/linker til hvordan bildet kan være..ikke nøl med å svare på innlegget) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 dette har jeg tenkt på også!! Jeg hørte om et sted i københavn som tok sånne bilder. men nå har vi en ni mndr gammel datter, så det er ikke så lett for meg å dra dit (og dessuten må jeg ha litt mer dekkende undertøy..hehe...korsett eller noe). Jeg tror ikke jeg har guts til å stikke innom en lokal fotograf og ta et slikt bilde. Så jeg blir veeeldig glad for å høre tips, og hva du bestemmer deg for, anonym. Lykke til! Hilsen x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har en venninne som kjenner en fotograf med eget studio. Han skal jeg møte sammens med min venninne slik at vi kan bli kjent på forhånd (er jo litt sjenert og har aldri tatt "slike" bilder før) Han ville at jeg skulle lete i blaser/internett for å se om det var noen bilder/formater/positurer jeg likte og hadde lyst til å kopiere. Denne fotografen skulle ha 1000 kroner for et A4 bilde i sort/hvitt. Jeg har tenkt på en sort paspatur rundt og en flott sølvramme...Tror det kan bli skikkelig tøft/stilig dersom bildet blir bra...Det er mye man kan skjule på bilder...særlig sort/hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 18. mars 2002 #4 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg har tatt flere "små-frekke" bilder av mine venninner i sort/hvitt m. og uten overeksponering +++.Har også slike bilder av meg selv hengende i leiligheten.De er akkurat så mye på "kanten" at de kan henge på stua når farmor kommer på besøk.Tror kjærester blir veldig glade og stolte når de får slike bilder!TOPP ide til morgengave!Hvem ønsker vel ikke å få et bilde av sin kone kun iført pels? GO FOR IT GIRL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cath Skrevet 18. mars 2002 #5 Del Skrevet 18. mars 2002 Dette er en flott morgengave! Søsteren min har en serie med svart-hvitt bilder som henger i stua hennes. Disse er bare litt dristige, men skjuler absolutt alt likevel. Det flotteste er et der hun sitter feil vei på en stol og har en hvit herreskjorte og svart undertøy (som bare kan anes). Tror at jeg ville fått en fotograf til å ta bildene, hva med en student? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elma Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 Kjempesmart ide...Tror at din mann blir skikkelig stolt av å få en slik gave. Min fremtidige mann ville nok ha "gått av skaftet" for å få slike bilder av meg. Jeg synes dette var en veldig bra ide til morgengave!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 18. mars 2002 #7 Del Skrevet 18. mars 2002 God idè, men jeg tror heller jeg ville satset på et mindre format med en eksklusiv men mandig liten ramme slik at bildet kunne stå på kontoret eller taes med på forretningsreiser ol. Men så ville jeg heller ikke hatt et på-kanten-bilde av meg selv i A4-format hengende i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 18. mars 2002 #8 Del Skrevet 18. mars 2002 Tar alle fotografer sånne bilder eller? Har noen en fotograf å anbefale til sånt i Oslo-området? Vil gjerne gi min kjære noe sånt... Syns det er utrolig stilig selv også, vel og merke hvis bildene er tatt av en flink fotograf.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18. mars 2002 #9 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg bare lurer... vil dere virkelig ha et stort bilde av dere selv hengende på stua? De blir jo sikkert fine, men alikelvel... det kunne jeg aldri tenkt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 18. mars 2002 #10 Del Skrevet 18. mars 2002 Dette er en gave jeg aldri kunne gitt. Et litt frekt bilde av meg for å kunne henge opp i stuen?! Ikke tale om! Hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 18. mars 2002 #11 Del Skrevet 18. mars 2002 Mines - Trenger jo ikke nødvendigvis henge i stuen da om man ikke er komfortabel med det. Kan jo stå på nattbordet, eller i nattbordskuffen om man er redd for at andre skal se det! Synes det er en god ide!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #12 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei igjen og takk for mange svar... Jeg ville ikke ha noen betenkligheter med å henge et flott bilde av meg selv i stua dersom dette blir tatt av en proff fotograf som kan sine saker. Vel og merke at alle "private" deler er skjult..og at det er så pass uskyldig at ALLE kan se på det uten at det virker frastøtende på noen som helst måte. Det jeg ser for meg er noe ala dette: http://home1.inet.tele.dk/kimbor/images/pi...cs/demiroll.jpg http://www.celebritypictures.com/Pictures/...oore/demi41.jpg http://www.celebritypictures.com/Pictures/...oore/demi50.jpg http://www.celebritypictures.com/Pictures/...oore/demi54.jpg Det siste bildet synes jeg er kjempefint. Sexy, viser litt blonder...samtidig veldig dekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #13 Del Skrevet 18. mars 2002 Litt av noen bilder! Skikkelig bra!! Tror min tilkommende ville blitt bra overrasket (positivt). Men hvem tar "slike" bilder? Tips tas imot med takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #14 Del Skrevet 18. mars 2002 Synes at dette bildet er nydelig jeg: http://www.celebritypictures.com/Pictures/...sell/keri14.jpg Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlemama Skrevet 2. april 2002 #15 Del Skrevet 2. april 2002 synes dette var et kjempeforslag,jeg!!jeg har allerede ringt min fotograf som er en bekjent av meg,og hun tente fullstendig på ideen!og samboeren min kommer til å få fullstendig hakeslepp i positiv forstand.det blir kjempespennende selv om jeg gruer meg litt. jeg aldri har kledd av meg foran en fotograf,men jeg tror det skal gå greit.men man må kanskje bruke litt ekstra sminke for at det skal synes?fikk masse ideer over her,med pels,korsett eller sløret f.eks.klarer nesten ikke å holde meg ovenfor samboeren.det kribler i magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst Skrevet 2. april 2002 #16 Del Skrevet 2. april 2002 Dette forslaget tente jeg på. Problemet er bare at jeg er veldig sjenert og ikke har jeg en kropp som er å skryte av heller, men hvorfor ikke? Er det noen som har noen gode fotografer i Oslo å anbefale. Gjerne kvinnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #17 Del Skrevet 2. april 2002 Selvsentrerte kvinnfolk! Ærlig talt - det kommer jo bilder av dere på veggen tatt rett etterpå i forbindelse med bryllupet. Stakkars mann - la han få noe i forhold til sine interesser, som han alene kan være glad for og la ikke morgengaven være et påskudd for enda et foto at DERE for å dyrke egoet. Meg i silke, litt frekt... Må bare le - synes det går litt over stokk og stein for noen. Så får dere blir så fornærmet som dere ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #18 Del Skrevet 2. april 2002 Tror faktisk det plutselig dukket opp noen som var litt misunnelig på akkurat dette, en anonym misunnelig. Når man ikke vil si hvem man er og kommer med slike uttalelser, kan man virkelig ta personen seriøst da? Nei! Jeg tror du er råmisunnelig på at du enten ikke blir tatt sånt bilde av eller at du ikke får noe sånt bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #19 Del Skrevet 2. april 2002 Er ikke misunnelig nei, har faktisk jobbet litt som modell på si så slik sett hadde jeg ikke vært redd for å stille til foto. Men jammen skal min mann får noe hyggeligere enn en utsmykking i form av et bilde av meg til utsmykking av vår felles stue. Det blir det vel nok av etter bryllupet. Fant masse gode tips på en tidligere link. Det er ikke summen det kommer an på heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 2. april 2002 #20 Del Skrevet 2. april 2002 *ler* Kanskje vi trenger noen vekkere ala Anonym her til å få oss ned på jorden igjen og sette fokus litt ut over oss selv av og til? Og hvorfor la seg provosere - synes det er så flott å skrive innlegg her jeg og få ulike synspunkter : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå