Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå drikki og hatt det gøy med kamerater. Hun har drikki på et annet vorspiel med venninner og søstra si.

Så møtte jeg dama mi på byen. Vi har nå vært sammen i 5 mnd og ALT har vært perfekt til nå. Jeg møtte henne på et utested hvor hun jobber (dørvakt). Det var ikke så mye som en klem å få (hadde møtt henne på ettermiddagen og gitt hverandre påskeegg osv, jada, vi er bare i 20-årene ;-) ) , fikk en liten klem når hun skulle stikke fra utestedet hvor hun jobber. Så plutselig var alle kameratene mine bortevekk senere på kvelden. Jeg sendte så en mld te dama mi om jeg kunne møte henne utenfor et annet utested, hvor hun IKKE jobbbet eller hadde noen tilknytning til, for å ta farvel for jeg ville hjem. Orker ikke vandre gatelans aleine og hun hadde tross alt en venninne kveld så ville ikke trenge på. Så møttes vi utenfor det utestedet og tok farvel, og hun ville absolutt ikke kysse meg. Et bittelite nuss, var ikke snakk om. Vi var/er begge GODT beruset.... Jeg spurte henne hvorfor: så sa hun " Nei vær snill med meg nå vennen". Jeg fatter ikke å begriper ikke hvorfor hun ikke ville kysse meg.... snufs... det var en skikkelig nedtur på en atter kjip kved på byen...... huff..... hvorfor sier jeg barE? Hvorfor? Hmm... Noen kloke hoder som kan pønske ut noe vettugt ut av dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det var noen i nærheten hun ikke ville at skulle se dere kysse.

Skrevet

Hvorfor i alle dager ville hun ikke det liksom?

Burde jeg ta opp å snakke med henne om dette i morgen face 2 face , om hvorfor hun ikke ville kysse meg? Synes for faen det er NATURLIG å ta et ordentlig farvel(kyss) med kjæresten sin når han skal hjem......................................

Skrevet

Kanskje hun bare ikke liker å kysse offentlig.

Kanskje hun hadde stygg ånde og var flau over det.

Kanskje du hadde dårlig ånde.

Du kan jo høre med henne i morgen hva som skjedde - uten å angripe henne. Hun har sikkert en fornuftig forklaring.

Skrevet

Jeg har bar sendt henne en mld etter det... hun spurte om jeg ikke kunne sende henne en mld når jeg kom hjem.. jeg skrev:

"Nå har er jegt forvirra og litt deppa. Men har kommet meg trygt hjem under dyna så får du kose deg videre i kveld vennen. Utrolig glad i deg pusen min. Drøm søtt. Stor nattekllem gutten din" slik vi pleier å skrive te hverandre lissom.

Var det dumt? Vil nok spørre henne mer om dette i morgen når jeg er hos henne ja...prøve å få det oppklart så jeg ikke går rundt å tenker og lager egne tolkninger og meninger........

Skrevet

Det var en koselig melding :)

Jeg synes at du kan prate med henne om det i morgen. Det er altid fint å prate om ting man går og spekulerer på. Bedre det enn å la fantasien lage store problemer ut av noe som sikkert er en bagatell.

Lykke til og la oss høre hvorfor hun ikke ville kysse deg *nysgjerrig*

Skrevet
Var det dumt?

Jeg synes det. Hun behandlet deg dårlig, ergo bør du behandle henne dårlig. Du burde ikke skrevet noen ting og ventet til hun tok kontakt.

Skrevet
Kanskje hun bare ikke liker å kysse offentlig.

Dere kvinner på dette forumet her snakker jo så fint om at begge må ta og gi i et forhold. Hvis han liker å kysse offentlig bør ikke hun alltid få viljen sin når det gjelder den saken.

Skrevet
Jeg synes det. Hun behandlet deg dårlig, ergo bør du behandle henne dårlig. Du burde ikke skrevet noen ting og ventet til hun tok kontakt.

men det er faen ikke så lett for jeg er så sinnsykt forelska i den dama..

men ska prøve å ikke ta noe mer kontakt med henne før hun tar kontakt med meg

huffameg..... :grine:

Skrevet
Dere kvinner på dette forumet her snakker jo så fint om at begge må ta og gi i et forhold. Hvis han liker å kysse offentlig bør ikke hun alltid få viljen sin når det gjelder den saken.

hva mente du med denne? jeg er kanskje litt full nå... hmm...

Skrevet

huffameg.....  :grine:

Jeg vet at det ikke er enkelt å la være å ta kontakt.

Det er nå en gang slik at klengete mennesker er avtennende. Også bør du av og til gi kjæresten din en gave. Gaven skal være slik at hun begynner å savne deg.

Skrevet

Her var det ikke noe snakk om å alltid få viljen sin og trådstarter skriver heller ikke noe om hvordan de pleier å gjøre. Der er sikkert en naturlig forklaring og å anbefale å behandle henne dårlig som takk for sist er bare barnslig og ikke noe bra grunnlag for et forhold i startfasen.

Du vil gjerne at det blir dere 2? Da anbefaler jeg å gjøre som dere har avtalt/pleier å gjøre og ikke være sur før du vet om du har noe å være sur over.

Har dere forskjellig syn på hvordan dere skal omgås hverandre offentlig er det viktig at dere prater om det. Det har du alt å vinne på.

Skrevet

Greia er at jeg gir VANVITTIG mye av meg selv...

igår stelte jeg i stand en syyyyyyyykt romantisk kveld.. med ost og kjeks og masse sterarinlys..jada...det var meg som spurte om dette tidligere i et annet innlegg... kvelden ble perfekt og hun satte sykt pris på dette og sa jeg var utrolig romantisk...det vet hun fra før for jeg har stelt i stand masse annet rart oxo tidligere.. Det virker for meg oxo at det settes veldig pris på... men dette i dag...ikke kyss...jeg spurte om kyss...ikke ville da heller...nei det var utrolig sårende synes jeg altså...

Skrevet

Spørre henne: "hvorfor?, når hun er edru?

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kan være at du eller hun hadde en jævlig fylleånde. Uansett vet du ikke noe før du får snakket med henne.

Skrevet
Det kan være at du eller hun hadde en jævlig fylleånde. Uansett vet du ikke noe før du får snakket med henne.

Da burde hun jo sagt det der og da.

Skrevet

Det kan jo være haugevis av grunner. Hvorfor ikke spørre henne (gjentar, når hu er EDRU); Hun er den eneste som vet!

Skrevet
nei hun hadde uka si

Det at hun hadde uka si er ingen ting i veien for at hun kunne sugd deg f.eks. Det virker som om hun bruker deg for oppmerksomhet. Derfor ønsker hun ikke at det skal synes offentlig at dere er et par. Hun vil ha andre muligheter åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...