Gjest cellu Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt appelsinhud? finnes det noen kremer som faktisk funker? Gruer meg til bikinisesongen nå, med mine stygge klumpete lår...
Gjest Fashion Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 Hei ! Det som faktisk kan hjelpe er trening for oppstramming av huden og utskillelse av avfallstoffer gjennom huden ved å svette. Personlig har jeg ikke tro på at kremer skal virke. Jeg tror dette er noe som i aller høyeste grad påvirkes innenfra Mvh moteguiden.no
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #3 Skrevet 15. april 2006 Sto en artikkel i Norsk ukeblad denne uken om appelsinhud. De testet en del metoder.. Den som så ut til å virke best var en type massasje som satte i gang sirkulasjonen i vevet igjen. Appelsinhuden kommer visst pga dårlig sirkulasjon. Denne massasjen var vondt og gav blåmerker de første gangene men det tydet bare på at sirkulasjonen kom igang igjen... Kanksje du kan få noen til å massere deg SKIKKELIG hardt? hehe...
Netten Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Trening hjelper! Styrketrening! Jeg hadde litt appelsinhud før når jeg strammet rumpen, men etter å ha trent styrke med utfall og knebøy i noen måneder, er så å si alt borte! Kremer kan funke som en forsterker sammen med treningen, men ikke alene. Har prøvd mange ulike kremer, og de beste har vært en fra Vichy og en fra Lancôme (husker ikke hva de het, er ganske lenge siden).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå