Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du mer tilbakeholden med sex når du møter en mann du kan tenke deg å ha som kjæreste enn når du møter en du kun tenner seksuellt på der og da?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det varierer med sitasjonen. Jeg har holdt tilbake, og jeg har hatt sex på første daten. Ser an hva jeg føler selv, og hvordan personen jeg dater er.

Skrevet

Dette fører jo til at de som er noe å satse på får mindre variert erfaring med å sjekke opp damer enn de som ikke er noe å satse på. Stemmer det?

Skrevet

Jeg holder alltid tilbake med sex. Bruker lang tid på å bli kjent med mennesker. Har ikke sex om jeg ikke tror på forholdet osv.

Gjest GreenSky
Skrevet
Dette fører jo til at de som er noe å satse på får mindre variert erfaring med å sjekke opp damer enn de som ikke er noe å satse på. Stemmer det?

Nei, det stemmer ikke. Sex blir det som regel før eller senere, men noen ganger kan det være en fordel å vente. Hvem vet, kanskje sexen til og med blir bedre når en kjenner hverandre? ;)

Mener du at en bør hoppe til høys med en gang?

Skrevet

Er sjekking synonymt med sex? :overrasket: Jøss jeg lærer stadig noe nytt.

Gjest GreenSky
Skrevet
Er sjekking synonymt med sex?  :overrasket: Jøss jeg lærer stadig noe nytt.

Sjekking er synonymt med sex på den måten vi sjekker opp de som vi ønsker å ha sex med.

Skrevet
Sjekking er synonymt med sex på den måten vi sjekker opp de som vi ønsker å ha sex med.

Så jeg kan med andre ord ikke vise interesse for en fyr på byen fordi jeg har lyst til å bli kjent med ham? Dersom jeg viser interesse forventer han sex? I så fall kan jeg vel like gjerne dra på meg miniskjørtet og nettingstrømpene og stille meg opp på strøket med en gang.

Denne tankegangen er en real turnoff for meg. I så fall blir jo sjekking en big deal. Og det er jo absolutt ikke det jeg ønsker selv om jeg kanskje (ble i tvil nå) er åpen for å bli kjent med nye mennesker.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er forskjell på å vise interesse for noen og å sjekke opp noen. Det er da elementært.

Skrevet

Tror jeg holder meg hjemme og legger puslespill jeg. Dette ble for skummelt. Rene minefeltet jo. :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er farlig å leve. Stua er ikke trygg den heller.

Skrevet

Det er jo ikke alle damer som synes den samme typen menn er verdt å satse på. Men det kan hende det er noe i at ulike personer får ulik, og mer eller mindre variert erfaring med sjekking. Men hvorfor skulle de som IKKE er noe å satse på få MEST variasjon? En annen ting er jo at man vil vel ha sex med (og sjekke opp) de osm er noe å satse på.

Forøvrig har jeg vel aldri latt være å ha sex med noen fordi jeg synes de virker som noe å satse på. Dog har jeg "nektet" sex i ettertid om det viste seg at han og jeg hadde ulik oppfatning av ting; om jeg ville satse og han bare være pulekompis.

Skrevet

Nå er jeg "gammel og etablert" så min erfaring er sikkert ikke aktuell lenger, men det korteste jeg ventet med å ha sex var 3 mnd.

Det var nok noen som ble temmelig skuffet underveis og som ikke holdt ut "ventetiden", men dette viste bare at de ikke var "den rette" for meg..

Så for min del er svaret nei, jeg var like tilbakeholden uansett om det var en mann jeg kunne tenke meg å bli kjæreste med, eller en jeg bare ville ha moro sammen med. :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Det varierer med sitasjonen. Jeg har holdt tilbake, og jeg har hatt sex på første daten. Ser an hva jeg føler selv, og hvordan personen jeg dater er.

Signerer.

Skrevet
Jeg holder alltid tilbake med sex. Bruker lang tid på å bli kjent med mennesker. Har ikke sex om jeg ikke tror på forholdet osv.

Enig med denne, på en måte. Jeg holder ikke tilbake, men jeg har ikke sex med en person før jeg er 100% trygg på at jeg ønsker et forhold med personen og at jeg kan stole på han :)

Gjest Gjest_Sissel_*
Skrevet
Er du mer tilbakeholden med sex når du møter en mann du kan tenke deg å ha som kjæreste enn når du møter en du kun tenner seksuellt på der og da?

Ja, definitivt!

Skrevet
Enig med denne, på en måte. Jeg holder ikke tilbake, men jeg har ikke sex med en person før jeg er 100% trygg på at jeg ønsker et forhold med personen og at jeg kan stole på han :)

Det var det jeg mente. ;) Sex kommer når det er naturlig og det er naturlig når man har kommet så langt i bekjentskapet at man vet det er en man kan tenke seg å bli gammel med. Selv om det nå ikke skulle gå sånn. Da har man ikke tapt noe fordi da har man hatt gode og oppriktige følelser rundt det. Og selvfølgelig trygghet.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg holder aldri igjen sex, dersom jeg først har lyst og det er gjensidig så hopper jeg gjerne til køys første kvelden, og det har aldri gjort at noen mann har mistet interessen akkurat... Dersom jeg utsetter det å ha sex er det fordi jeg er usikker på om jeg i det hele tatt har lyst på han, eller fordi han ikke vil.

Gjest Godjenta79
Skrevet

Kommer an på - har du lyst har du lov :)

Med min første langvarige kjæreste venta jeg 3 mnd, ikke bevisst, det ble bare ble sånn.

Med han jeg er sammen med på 5.året nå venta jeg 3 uker, heller ikke bevisst. Når begge to har veldig lyst er det vel bare å gjøre det?

....må nevne at det ligger ikke helt i min natur og humpe i vei på første date, er litt for sjenert :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...