Gjest Confused Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 Vi har kjent hverandre godt over halve livet. Og vi rota litt en kveld for 6 år siden... (ikke sex). Jeg flyttet, og vi har ikke hatt kontakt på 5 år omtrent. Nå har jeg truffet ham igjen, og han inviterte meg på besøk en natt. Vi satt i hver vår sofa, og pratet noen timer før jeg dro hjem igjen. Etterpå tikket det inn sms'er der det sto at han huska godt den kvelden for mange år siden da vi kyssa, og at han synes det var godt osv... Og spurte om han kunne få gjøre det igjen en dag. Og så vil han treffes neste helg, og sa at vi burde finne på noe sammen en dag...masse sånt. Men de gangene han har sendt meldinger av typen: "Du er skikkelig søt", så har han drukket litt. Han er ikke full når han skriver/sier sånt, men han har nok litt alkohol innabords ja... Derfor er jeg bittelitt skeptisk.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Det varierer fra person til person, men de jeg har vært borti har blitt mer ærlig når de har fått litt innabords. Han liker deg - synes det er litt skummelt (som man jo vanligvis gjør, frykt for å bli avvist osv) - og har lettere for å få ut følelsene når han har drukket litt. Tipper jeg ihvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå