Rexina Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 (endret) Hei. sliter så fælt med tørre hender, spesielt nå som det begynner å bli varmere i lufta. hvilken håndkrem bruker dere? -Rexina- Endret 16. april 2006 av Rexina
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 Håndkremen fra Ahava, som fås på Vita. I mine øyne bedre enn Clarins, da den er hakket rikere.
Rexina Skrevet 16. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2006 (endret) Takk for tips. skal sjekke de ut Noen som har prøvd 8 huor cream fra elizabeth aarden da? mener jeg har lest et stede at den er god. Noen erfaring her? Endret 16. april 2006 av Rexina
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Eight hour inneholder ingredienser som ikke er bra for huden (lanolin): Jeg bruker Dr. Hauschka fra helsekosten. Den er utrolig bra!
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 Eight hour inneholder ingredienser som ikke er bra for huden (lanolin): Jeg bruker Dr. Hauschka fra helsekosten. Den er utrolig bra! ← Den er nydelig, men ikke nok hvis huden er veldig tørr, dessverre.
Gjest gjesta Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 Noen som har prøvd 8 huor cream fra elizabeth aarden da? mener jeg har lest et stede at den er god. Noen erfaring her? ← Jeg har aldri brukt den som håndkrem, og vil tro det må bli fryktelig klissete. Den trekker jo ikke inn i huden, men ligger som et fettlag utenpå.
Rexina Skrevet 16. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg har aldri brukt den som håndkrem, og vil tro det må bli fryktelig klissete. Den trekker jo ikke inn i huden, men ligger som et fettlag utenpå. ← Snakker om 8 hour cream hand treatment ikke ansiktskremen. Endret 16. april 2006 av Rexina
Gjest gjesta Skrevet 16. april 2006 #9 Skrevet 16. april 2006 Ok, trodde det bare var en type eight hour jeg....
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #10 Skrevet 16. april 2006 Jeg elsker håndkremen fra Ahava. Den er veldig rik og gir myke, fine hender. Den trekker også raskt inn. Liker også håndkremen fra Dr.H, men den gir ikke nok fukt til vintertørre hender.
tuonela Skrevet 16. april 2006 #11 Skrevet 16. april 2006 vichy lager en håndkrem som trekker latterlig fort inn, det synes jeg er viktig.. men den er forholdsvis liten og dyr, 100 kr for 50 ml. og ikke stinker den blomsterbed heller
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2006 #12 Skrevet 16. april 2006 Å gni inn hendene med en blanding av salt og olivenolje hjelper.
Amalthea Skrevet 16. april 2006 #13 Skrevet 16. april 2006 Jeg liker godt HEMP fra bodyshop. Hjelper tørre hender godt. Men jeg har ikke prøvd så veldig mange andre. Det jeg i alle fall kan si, er at den rosa Vaseline Int. Care, Dove, IsaDora bare gjør det verre for hendene på sikt hvis de er veldig tørre.
Gjest Virvel Skrevet 16. april 2006 #14 Skrevet 16. april 2006 Jeg liker godt A-creme (helsekost), Hemp fra Body Shop, Cosmica håndkrem (apotek), og nå bruker jeg en som heter Glycinello som er ganske klissete, men absolutt nødvendig for mine ørkenhender. Jeg har også fått en neglekrem fra Dior av mamma som er helt super, tror den bare heter aprikoskrem. Fet håndkrem + neglekrem + hvite bomullsvanter om natten = silkemyke hender.
Wonderwoman Skrevet 16. april 2006 #15 Skrevet 16. april 2006 Eh, lanolin er IKKE skadelig for huden... Du finner det blant annet i den salven du får til å smøre på såre brystvorter når du ammer... Er ikke skadelig for noen. Jeg har kjøpt en god håndkrem på Olivero & Co (tror jeg det heter... ) Inneholder olivenolje.
smile Skrevet 16. april 2006 #16 Skrevet 16. april 2006 Hemp fra body shop pg avene på apoteket er gode synes jeg
Dina Skrevet 16. april 2006 #17 Skrevet 16. april 2006 Biomains fra Biotherm er kjempegod. Lukter deilig også!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #18 Skrevet 17. april 2006 HEMP er den absolutt beste, no doubt! Men etter at du har brukt den en stund så kan det hende den blir litt for fet. Da er det bedre med en litt lettere.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #19 Skrevet 17. april 2006 Eight hour inneholder ingredienser som ikke er bra for huden (lanolin): Jeg bruker Dr. Hauschka fra helsekosten. Den er utrolig bra! ← Guri, det er så mange som ikke kan dette!!! Lanolin er ikke farlig for huden!!! Det er fett fra ull fra sauen. Men mindre du er allergisk mot sau er det ikke farlig! Det er faktisk veldig likt vårt eget fett... En annen ingrediens i den salven er mineral oil eller paraffinum liquidum, husker ikke hvilken da jeg ikke har tuben foran meg... Dette er råolje som tetter huden... Det som kan være positivt er hvis du smører inn med olje først som mandelolje o.l, og så denne oppå, så fordamper ikke vannet fra huden, og dermed holdes fuktigheten inne.... Nå må dere slutte å lure folk til alt mulig her inne. Gå og snakk med en hudpleier som vet hva hun sankker om i stedet!!! Dette blir ikke bedre enn kjærringråd uansett hva som skjer her inne!!!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #20 Skrevet 17. april 2006 Linalool er derimot litt irriterende på huden i for konsentrerte mengder. Det er ekstrakt trukket ut fra bergamot blandt annet. Flere ting som jeg ikke husker... Dere er altfor lettlurte jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå