Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter en hårspray som gir god hold, glans og som har en behagelig lukt. Noen forslag? Gjerne et merke som kan kjøpes via lookfantastic...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tony & Guy har en fantastisk god hårspray! Lukter godt, gir mye volum, samt hold. Kjøpte min i London, men du finner den muligens på Vita.

Gjest gjesta
Skrevet
Tony & Guy har en fantastisk god hårspray! Lukter godt, gir mye volum, samt hold. Kjøpte min i London, men du finner den muligens på Vita.

Jeg har også hårspray fra Tony&Gui = kjempegod!

Du får kjøpt dem hos VITA.

Skrevet

Jeg kjøper Fudges "Cement" hårspray på lookfantastic, en hårspray jeg har brukt i mange år, fordi den gir så godt hold og volum i mitt glatte hår.

Skrevet (endret)

Den røde "tørrsprayen" til matrix er supergod! Husker ikke nå hva den heter :)

Edit for å legge til at den ikke fås på lookfantastic, dessverre. Så etterpå at du ønsket å handle der..

Endret av Mint
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg anbefaler IKKE Cement-sprayen til Fudge. Den er totalt umulig å vaske bort fra håret.

Ellers er jeg enig i at Toni&Guy-sprayen i hvit og rød boks er kjempegod.

Skrevet
Jeg anbefaler IKKE Cement-sprayen til Fudge. Den er totalt umulig å vaske bort fra håret.

Det er jeg helt uenig i. Det er overhodet ikke noe problem å vaske den ut av håret. Anbefales på det varmeste av meg, iallfall.

Skrevet

Jeg liker Nicky Clarkes hårspray, men den gir veldig lett hold, så hvis du vil ha noe sterkere bør du nok prøve Toni&Guy.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet (endret)

Jeg får den bort med renseshampo, men den lever opp til navnet og er utrolig stiv. Føles som lim i håret. Og alt for intens lukt for meg (som mange av Fudge sine produkter).

Selv liker jeg effekten av Sebastian sin shaper spray, men ikke lukta, så kanskje jeg også prøver Toni & Guy sin.

Endret av Dalwhinnie
Gjest Fruktfat
Skrevet

synes den gule fra high hair -wella- er god, og lukter godt. den lilla i samme serie er sterkere og gir mer hold.

Skrevet

Siden denne kan kjøpes på Vita så blir den kanskje billigere enn produkter du kan kjøpe via LF?

Skrevet
Siden denne kan kjøpes på Vita så blir den kanskje billigere enn produkter du kan kjøpe via LF?

Vel, det kommer sikkert an på hvilke produkter på LF. Tony & Guy er ikke så fryktelig dyrt (litt billigere enn frisørsalongprodukter i friørsalonger).

Skrevet (endret)

Redken Quick dry er min favoritt. Gir god hold uten at håret blir stivt.

Endret av kvick
Skrevet

Var på Vita i dag og de hadde 3 forskjellige T&G hårprayer. Rough Texturing spray, Fix it spray, og en Volum spray. Tror alle var i rød/hvitt. Hvilken er det dere har prøvd?

Gjest Gjesta
Skrevet

Den jeg liker, er den som heter Fix It. Men jeg synes lukta er litt i overkant påtrengende, selv om den er god. I min nese lukter den som Gucci Rush-parfymen.

Gjest gjesta
Skrevet

Det er fix it jeg også bruker.

Og jeg synes den lukter helt greit jeg da.

Skrevet

Taft sin på pumpeflaske (blå) er kjempebra! Selges bla på Vita.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...