Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 Jeg er ute etter en hårspray som gir god hold, glans og som har en behagelig lukt. Noen forslag? Gjerne et merke som kan kjøpes via lookfantastic...
Tusseline Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 Tony & Guy har en fantastisk god hårspray! Lukter godt, gir mye volum, samt hold. Kjøpte min i London, men du finner den muligens på Vita.
Gjest gjesta Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 Tony & Guy har en fantastisk god hårspray! Lukter godt, gir mye volum, samt hold. Kjøpte min i London, men du finner den muligens på Vita. ← Jeg har også hårspray fra Tony&Gui = kjempegod! Du får kjøpt dem hos VITA.
Gjest Sille Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 Jeg kjøper Fudges "Cement" hårspray på lookfantastic, en hårspray jeg har brukt i mange år, fordi den gir så godt hold og volum i mitt glatte hår.
Mint Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 (endret) Den røde "tørrsprayen" til matrix er supergod! Husker ikke nå hva den heter Edit for å legge til at den ikke fås på lookfantastic, dessverre. Så etterpå at du ønsket å handle der.. Endret 16. april 2006 av Mint
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 Jeg anbefaler IKKE Cement-sprayen til Fudge. Den er totalt umulig å vaske bort fra håret. Ellers er jeg enig i at Toni&Guy-sprayen i hvit og rød boks er kjempegod.
Gjest Sille Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 Jeg anbefaler IKKE Cement-sprayen til Fudge. Den er totalt umulig å vaske bort fra håret. ← Det er jeg helt uenig i. Det er overhodet ikke noe problem å vaske den ut av håret. Anbefales på det varmeste av meg, iallfall.
Quirky Skrevet 16. april 2006 #8 Skrevet 16. april 2006 Jeg liker Nicky Clarkes hårspray, men den gir veldig lett hold, så hvis du vil ha noe sterkere bør du nok prøve Toni&Guy.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. april 2006 #9 Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg anbefaler IKKE Cement-sprayen til Fudge. Den er totalt umulig å vaske bort fra håret. ← Jeg får den bort med renseshampo, men den lever opp til navnet og er utrolig stiv. Føles som lim i håret. Og alt for intens lukt for meg (som mange av Fudge sine produkter). Selv liker jeg effekten av Sebastian sin shaper spray, men ikke lukta, så kanskje jeg også prøver Toni & Guy sin. Endret 16. april 2006 av Dalwhinnie
Gjest Fruktfat Skrevet 16. april 2006 #10 Skrevet 16. april 2006 synes den gule fra high hair -wella- er god, og lukter godt. den lilla i samme serie er sterkere og gir mer hold.
Mona32 Skrevet 16. april 2006 #11 Skrevet 16. april 2006 Tony & Guy har en fantastisk god hårspray! Lukter godt, gir mye volum, samt hold. Kjøpte min i London, men du finner den muligens på Vita. ← Siden denne kan kjøpes på Vita så blir den kanskje billigere enn produkter du kan kjøpe via LF?
Tusseline Skrevet 16. april 2006 #12 Skrevet 16. april 2006 Siden denne kan kjøpes på Vita så blir den kanskje billigere enn produkter du kan kjøpe via LF? ← Vel, det kommer sikkert an på hvilke produkter på LF. Tony & Guy er ikke så fryktelig dyrt (litt billigere enn frisørsalongprodukter i friørsalonger).
kvick Skrevet 17. april 2006 #14 Skrevet 17. april 2006 (endret) Redken Quick dry er min favoritt. Gir god hold uten at håret blir stivt. Endret 17. april 2006 av kvick
Amalthea Skrevet 18. april 2006 #15 Skrevet 18. april 2006 Tony & Guy har en fantastisk god hårspray! Lukter godt, gir mye volum, samt hold. Kjøpte min i London, men du finner den muligens på Vita. ← Var på Vita i dag og de hadde 3 forskjellige T&G hårprayer. Rough Texturing spray, Fix it spray, og en Volum spray. Tror alle var i rød/hvitt. Hvilken er det dere har prøvd?
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #16 Skrevet 19. april 2006 Den jeg liker, er den som heter Fix It. Men jeg synes lukta er litt i overkant påtrengende, selv om den er god. I min nese lukter den som Gucci Rush-parfymen.
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2006 #17 Skrevet 19. april 2006 Det er fix it jeg også bruker. Og jeg synes den lukter helt greit jeg da.
Hawaii Skrevet 19. april 2006 #18 Skrevet 19. april 2006 Taft sin på pumpeflaske (blå) er kjempebra! Selges bla på Vita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå