Gå til innhold

Å sprute utover strømpene...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt som liker nylonstrømper veldig godt. Har ikke noen kjærest for tida, men når mine ex-kjærester har hatt på strømper, har jeg syntes det var veldig pirrende. Har alltid hatt lyst til å sprute utover strømpene når samleiet er ferdig. spesielt leggene eller tærne.. Noen av dere jentene som hadde synes det var erotisk, eller hadde dere bare syntes det var frastøtende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg har ikke noen spesiell fetisj for strømper, men dersom kjæresten min likte strømper like godt som det du gjør, hadde jeg nok syntes det var helt greit at han sprutet på dem. (Men ikke HVER gang da, jeg foretrekker nemlig spruten inni meg) Jeg hadde nok ikke syntes det var verken erotisk eller frastøtende. Helt greit, liksom. Men dersom det var en ONS som ikke hadde fortalt meg om fetisjen sin på forhånd eller noe, hadde jeg nok syntes at det var noe merkelig. Men ikke frastøtende.

Skrevet

Hehe.. Det kan jeg godt skjønne.. Jeg har ikke noe i mot å komme inni heller, men det er veldig pirrende å kommende utover strømpene. Sikkert fordi jeg ikke har kommet utover str før. Vet ikke hvorfor jeg liker strømper. synes det bare er veldig sensuelt, kvinnelig og feminint. alle jenter skulle gått i strømper! :) eller strømpebukse..

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er verken pirrende eller erotisk for meg, men om han ville det, så hadde det vært helt greit.

Skrevet
Jeg er en gutt som liker nylonstrømper veldig godt. Har ikke noen kjærest for tida, men når mine ex-kjærester har hatt på strømper, har jeg syntes det var veldig pirrende. Har alltid hatt lyst til å sprute utover strømpene når samleiet er ferdig. spesielt leggene eller tærne.. Noen av dere jentene som hadde synes det var erotisk, eller hadde dere bare syntes det var frastøtende?

nei, blir for mye søl og strømpene blir stygge.

Skrevet

Jeg synes at damesokker/strømper er deilig. Lukter på en - og forestiller meg at det er Henne jeg tømmer meg i - mens jeg har den andre sokken/strømpa hennes - rundt pikken min!

Skrevet
Jeg synes at damesokker/strømper er deilig. Lukter på en - og forestiller meg at det er Henne jeg tømmer meg i - mens jeg har den andre sokken/strømpa hennes - rundt pikken min!

Er det mulig????

Hver sin lyst. Gudskjelov.

Gjest gjest1
Skrevet

Om han gjerne vil komme ut over strømpene mine, for alldel, kom igjen.

Erotisk? Ikke for min del, men det er en helt grei ting å stille opp på.

Gjest gjest1
Skrevet

Helt greit, men da får han vaske dem til neste gang.

Skrevet
Om han gjerne vil komme ut over strømpene mine, for alldel, kom igjen.

Erotisk? Ikke for min del, men det er en helt grei ting å stille opp på.

Flott å høre fra Deg!! Si ja hvis Noen spør om å få kjøpe Sokkene dine!!! Eller trusa, hvis den er Lett tilgjengelig! Kanskje Sykt, men jeg er en som er hekta på Klær!!! Men, ikke fra HvemSomHelst!!! Spesielt opphengt i Flotte DameRomper! Helt Harmløs!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Men nei, jeg selger hverken sokkene eller trusa min. Selv om det er greit å stille opp på ting som tenner min kjære har jeg ingen intresse av å bidra til andres tenning..........

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg hadde fått latterkrampe! :grine2:

Skrevet
Jeg tror kanskje jeg hadde fått latterkrampe!  :grine2:

Jeg og :grine2:

Skrevet
Helt greit, men da får han vaske dem til neste gang.

Dette var jo også en kommentar å komme med! Så viss du bare digger å bli massert med oljer og diverse remedier som griser til sengetøy og annet, så skal han fint be deg om å vaske alle sengetøy til neste gang?

De aller fleste mennesker har en eller annen fetisj, noen ganske uvanlige, mens de fleste er gjerne fetisjer som er mer normale eller allment akesptert. Noen tenner på store svarte køller, andre på rocketyper, andre på sex med fare for å bli oppdaget, og noen tenner på å sprute utover nylonstrømper. Du er verken unormal eller en frik av den grunn, kos deg med sprutingen din du.

Skrevet

jepp, så lenge du vasker strømpene etterpå.

Skrevet

Høres deilig ut, skal foreslå det for dama mi en gang ;)

• 4 uker senere...
Gjest jente_20
Skrevet

Jeg tror hvertfall jeg ville likt det veldig godt. varm sperm utover beina.. mmm.. nå bruker jeg bare strømpebukser da.. går det greit?

Gjest Gjest
Skrevet
je er en gut som liker nilonstrømper sabla gøtt.  Har itte nå'ån kjærest før tida, mæn hå'nner mine ex-kjærester har hatt på hosor, har je tiss det var slik fært pirrende.  Har støtt hatt løst tell å sprute utover hosonn hå'nner samleiet er fælu.  Spesielt leggene hæll tèn..  Noa ta døkk jentene som hadde tiss det var erotisk, hæll hadde døkk bære tiss det var frastøtende? 

Æsj :riste:

Skrevet

Hmm.. Høres litt klinete ut. Ikke erotisk i mine øyne. Men hadde kjæresten min foreslått det og tent på det så hadde jeg vel blitt med på det. Hadde også da vært greit om han vasket de etterpå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...